TUTORIAL : Machiaj de seara in texturi cremoase

0 Comments
        Bună dragilor! Așa cum am promis, revin cu un nou tutorial de machiaj. De data aceasta am realizat un tutorial video, astfel ca totul să fie mult mai explicit. Din păcate, în timp ce filmam prima parte nu am observat în timp util că se oprise camera în momentul în care realizam corecția feței, așa că am decis să elimin acea parte de tot. Ca să mă revanșez, voi realiza un video special dedicat conturării feței cu produse cremoase. Mai jos aveți lista de produse, inclusiv și cele folosite pe ten în realizarea corecției. Majoritatea produselor folosite sunt achiziționate de pe Aoro.








❤ Față :

♡ Fond de ten Revlon Colorstay #180
♡ Paleta corectoare Makeup Studio
♡ Fond de ten compact alb Makeup Studio
♡ Blush Inglot Freedom System #20
♡ Pudră translucidă pulbere Makeup Studio


❤ Ochi :

♡ Creion Nyx Jumbo Milk
♡ Fard Anastasia Beverly Hills #Violet
♡ Eyeliner Gel Inglot #87
♡ Pigment Inglot #70
♡ Creion jumbo Just Cosmetics
♡ Pigmenți Glazel Visage 
♡ Pigment Makeup Studio Turquoise

❤ Buze :



Vizionare plăcută!


You may also like