Tutorial : Machiaj colorat realizat in acuarele, pastel si gel

0 Comments
             Bună tuturor! A trecut o vreme de când am realizat acest tutorial de machiaj pas cu pas. Dacă mă urmăriți pe Facebook/Instagram, cu siguranță ați mai văzut poze cu rezultatul final. La cât de căpiată am fost, nu am realizat că nu am postat și aici, pe blog, cum am realizat machiajul. Am realizat machiajul în tehnica acuarelei, a pastelului și a gelului. Lista cu produse o găsiți la finalul articolului. Ca o mică mențiune, modelul are sprâncenele vopsite și poartă extensii de gene, iar eu nu am aplicat mascara.


       Pasul 1 : Pregătim tenul : îl demachiem cu o soluție micelară și aplicăm o bază hidratantă.



       Pasul 2 : Aplicăm fond de ten. Realizăm corecția feței folosind atât corector cremos, cât și produse pudră. Aplicăm blush, conturăm sprâncenele cu fard, iar la final fixăm totul cu pudră translucidă.



       Pasul 3 : Aplicăm pe pleoapa mobilă și sub arcadă acuarelă ivoire. Cu acuarelă albă trasăm o linie grafică deasupra pliului. Pe pleoapa mobilă, în zona penumbrei, aplicăm fard sidefat roz, urmând să aplicăm acuarelă mov în zona umbrei, pe pleoapa mobilă și deasupra liniei grafice.



       Pasul 4 : Aplicăm eyeliner gel portocaliu în colțul intern și estompăm marginile. Apoi, estompăm acuarela, urmărind direcția tehnicii acuarelei – de la deschis la închis.



       Pasul 5 : Machiajul ochilor realizat în gel și acuarelă este apoi fixat cu farduri pudră și pastel, în aceleași culori, cu mențiunea că adăugăm fard portocaliu deschis, alb mat și roz pentru a realiza o trecere lină între culori. Urmărim direcția tehnicii acuarelei pentru fixare – de la deschis la închis. 


       Pasul 6 : Finisăm forma cu pudră perlată, aplicăm SL00 pe centrul pleoapei mobile, conturăm cu tuș negru și fixăm elementele decorative. După preferință, aplicăm gene false sau doar mascara. La final, realizăm machiajul buzelor.



***Special thanks to Ileana Rădulescu pentru fotografii! Love u!

Produse folosite:
* Apă micelară Bioderma
* Bază de machiaj Makeup Forever
* Fond de ten Revlon Colorstay
* Paleta corectoare cremoase Makeup Studio
* Freedom System HD Sculpting Powder Inglot #509
* Fard sprâncene Inglot Freedom System
* Pudră translucidă Makeup Studio
* Acuarele Makeup Atelier Paris
* Farduri Makeup Atelier Paris, Inglot, Melkior & Makeup Revolution
* Eyeliner gel AMC Inglot #80
* Farduri pastel Makeup Atelier Paris
* Pudră perlată Makeup Atelier Paris
* SL00 Makeup Atelier Paris
* Tuș Makeup Atelier Paris
* Creion de buze Makeup Studio
* Luciu de buze transparent 

Vă mulțumesc pentru vizită și ne revedem în curând cu un tutorial video!


You may also like