Outfit: You're so delicate

0 Comments
           Hei hei! Tare dor mi-a fost de voi și de blogging! Programul meu este mai liber acum, aproape am scăpat de sesiunea de examene, așa că e timpul perfect pentru a mă reapuca de treabă! Am o mulțime de idei, păcat că timpul nu a fost de partea mea... 

         Recent am participat la un eveniment și doresc să vă arăt ce ținută am avut. În ajutorul meu a venit Miss Grey cu o rochie de dantelă absolut superbă. Ah, nu știti cine este Miss Grey? 

        Miss Grey este un magazin online care comercializează, în special, rochii din dantelă. Toate produsele din catalogul acestora sunt fabricate în România, din materiale atent alese pentru a vă oferi calitate. Eu am fost plăcut surprinsă de diversele modele disponibile de rochii elegante din dantelă și nu numai! Sunt sigură că aici veți găsi rochia potrivită pentru voi, la fel cum s-a întâmplat și în cazul meu!

           Am optat pentru o rochie midi dantelată cusută cu fir irizant auriu, la care am asortat o pereche de pantofi Stiletto bej. Nu m-am putut abține și am realizat un machiaj intens! Pentru păr am ales să îmi fac niște bucle lejere cu ondulatorul și o împletitură lejeră în lateral.


           Îmi place foarte mult rochița, este foarte delicată, foarte ușoară și se vede că este de calitate. Eu sunt mai zăpăcită de fel, însă când am îmbrăcat această rochie am fost foarte atentă la dantelă, să nu deteriorez cumva rochia, căci tare rău mi-ar fi părut dacă ar fi pățit ceva! Mărimile de pe site corespund întocmai. iar echipa este gata oricând să vă ofere ajutor în momentul în care comandați.



        *Un close-up cu machiajul purtat - dacă doriți mai multe info sau chiar să îl recreez, let me know!



Vă mulțumesc pentru vizită! Zi frumoasă!


You may also like