Review&Swatch : pigmenti&eyelinere gel INGLOT

0 Comments
                 Hei hei! V-am promis pe pagina de Facebook că voi reveni cu articole dedicate produselor Inglot, așadar mă țin de cuvânt! În kitul meu de makeup artist am o serie de produse de la Inglot iar după un sezon plin în care le-am utilizat nu doar pe mine, dar și pe clientele și modelele mele, mă simt pregătită să vă ofer toate detaliile despre ele. Voi începe astăzi cu pigmenții și eyelinerele gel - de altfel, aș putea să spun că sunt produsele mele favorite!



              Să o luăm pe rând. Vă voi vorbi mai întâi despre Body Sparkle, un produs cu particule de glitter foarte fine ce reflectă lumina. Este un produs versatil și se poate folosi pe față, ochi, buze, chiar și unghii! Produsul este disponibil într-o mare varietate de culori. Se poate folosi ca atare sau combinat cu Duraline ( sau orice alt sealer/glitter glue, însă eu l-am folosit doar cu Duraline ) . Mie îmi place să folosesc acest produs în colțul intern pentru a ilumina zona sau în centrul buzelor. L-am folosit și pe pleoapa mobilă, peste eyeliner gel sau alte produse cu textură cremoasă, iar rezultatul este fantastic! Cel pe care îl dețin eu are particule roz/aurii. Mai jos aveți poză cu machiajul în care am inclus acest produs :


               Mai departe, pigmenții Inglot. Dacă ar fi să îi descriu într-un cuvânt, nu aș putea! Sunt minunați, extrem de pigmentați și se pot întrebuința în fel și chip! În magazin puteți găsi pigmenți mați, satinați, cu reflexii și cu siguranță găsiți toate nuanțele de care aveți nevoie! Momentan am doar 4, dar îmi doresc să îi iau pe toți și nu glumesc! Aceștia se pot folosi pe ochi,față, buze, se pot mixa cu Duraline pentru a obține chiar eyelinere colorate sau pentru a-i fixa bine. De asemenea, îi puteți aplica direct peste o textură cremoasă/eyeliner gel sau ca atare. Eu sunt îndrăgostită tare de cei cu reflexii!




               Nu în ultimul rând, eyelinerele gel de la Inglot se pot folosi pentru a contura pleoapa superioară, se pot aplica pe waterline, se pot combina cu Duraline pentru a obține mascara colorată sau pot fi folosite la realizarea machiajelor în tehnica gelului. Sunt foarte intense, rezistente la apă și se aplică foarte ușor. Eu am lucrat și cu cele de la Makeup Atelier Paris și, făcând o comparație între ele, le prefer pe cele de la Inglot pentru faptul că se lucrează mai ușor cu ele, sunt disponibile în mai multe culori ( inclusiv metalice! ). Nu sunt atât de dense precum cele de la Atelier, ceea ce îmi permite să le întind mai bine, ba chiar pot să le amestec între ele și să obțin un degrade. Totuși, trebuie să aveți grijă cu ele, trebuie să închideți bine capacul și să nu permiteți să intre aer la ele - e exclus să lăsați produsul neînchis pe măsuța de machiaj toată ziua, altfel se vor usca. Vă va salva Duraline, dar eu vă recomand mai întâi să aveți grijă de ele!

             
               Aici am aplicat pigmenții și body sparkle peste eyelinerele gel pe care le dețin de la Inglot. Puteți da click pe poză ca să vedeți mai bine. Pigmenții 84, 113 și 22 au reflexii iar în funcție de baza peste care i-ați aplicat, se poate evidenția mai mult o nuanță.

               *Ca mențiune generală pentru toate produsele de azi, se consumă greu. În poze unele produse par neatinse, dar nu e așa! :)))

               Câteva dintre machiajele în care am folosit produsele Inglot prezentate astăzi :
*pigment 22+eyeliner gel 77

 *pigment 113

*pigment 113&73+eyeliner gel 87&74

*eyeliner gel 77&pigment 113

*pigment 22

* pigment 84 & eyeliner gel 77

*eyeliner gel 80

Cam acestea ar fi cele mai importante lucruri de spus despre eyelinere și pigmenți. Se pot întrebuința în fel și chip - doar puneți-vă imaginația la lucru! Produsele se pot cumpăra din magazinul din Băneasa sau se pot comanda telefonic. Makeup artiștii beneficiază de reducere.
Voi ați folosit aceste produse Inglot? Ce părere aveți despre ele?

PS : Fiți pe fază, curând vor apărea noi nuanțe mate de eyelinere gel! Abia aștept!




You may also like