Match your perfume with your outfits

0 Comments
             Hei hei! Astăzi mi-am propus să vă arăt nu una, ci trei ținute. De ce vă arăt atâtea ținute? Pentru că vreau să vă arăt cum puteți folosi doar o piesă vestimentară pentru a crea mai multe outfit-uri, fie ele casual, vaporoase sau cu o tentă elegantă, fără însă a fi prea sobre. Așadar, vă arăt cum investind într-un maiou de calitate, vă puteți bucura de mai multe ținute sofisticate. Însă, cum accesoriile fac totul, nu vom uita de acestea, fie că sunt tangibile sau intangibile. Care ar putea fi accesoriul intangibil? Parfumul, desigur! 

             În urmă cu o lună am primit spre testat câteva parfumuri Infinite Love. Infinite Love este un magazin axat atât pe parfumurile pentru femei, cât și pentru cele de bărbați. Parfumurile lor sunt gândite astfel încât clienții să se bucure de parfumuri de calitate înaltă la un preț redus, adică au parfumuri care imită fidel parfumurile ce au brand consacrat, precum Cacharel, Chanel, Davidoff, Moschino, etc. Ceea ce îmi place este că pe site puteți da search parfumului preferat, iar la rezultate se va afișa produsul cu aroma cea mai apropiată de cel original. 



             Topul ales pentru ținutele de astăzi poate fi vizualizat mai jos. Pentru prima ținută am combinat-o cu o fustă roz pudrat vaporoasă ( sorry, am rătăcit pozele cu mine întreagă ). Am adăugat o pălărie pentru a întregi look-ul. Se poate renunța la pălărie, se pot adăuga bijuterii pentru a da un alt aer acestei ținute.

             Consider că este o ținută ușoară, vaporoasă, potrivită pentru o plimbare sau ieșire în oraș, așadar și parfumul trebuie să fie ușor. Eu prefer parfumurile florale, iar pentru această ocazie am ales Infinite Love Iceland a cărui aromă se aseamănă cu a parfumului Davidoff Cool Water. Este de zi, pentru vară și are note de piersică, zmeură, violete, mosc, vanilie, santal, mure. Nu știu cum este cel original, deci nu pot face o comparație, însă chiar și așa vă pot spune că aroma e foarte plăcută, nu se simte miros puternic de alcool. La capitolul persistentă, zic că e așa și așa - nu e nici extraordinară, dar rezistă câteva ore.


*aceasta este fusta aleasă, sper că vă puteți face o idee


              Pentru a doua ținută, am hotărât să adaug o pereche de jeans, balerini și un kimono. Este o ținută lejeră, însă mai potrivită pentru temperaturile domoale din această perioadă. Ținuta poate fi adoptată zi de zi, în aproape orice situație. Și de această dată am ales un parful floral, de vară, însă un pic mai intens decât cel anterior, Infinite Love Verona, parfum a cărui aromă se aseamănă cu cea a lui Cacharel Amor Amor. Eu am folosit și originalul și pot spune că se aseamănă foarte bine. Are o rezistență mai mare decât cel anterior. Atât originalul, cât și acesta au rezistența mare. Parfumul are note de mosc, tonka, ambra, cedru, vanilie. 



              Ultima ținută cuprinde, pe lângă topul-vedetă al acestui articol, o fustă asimetrică albastru marin, platforme albe cu aplicații aurii, curea aurie și un colier statement alb. Parfumul ales este unul intens, puternic, de seară, al cărui anotimp destinat este toamna - Infinite Love Ales, copie a parfumului Thierry Mugler Alien. Nu am folosit parfumul original, însă îl știu foarte bine pentru că una dintre colegele mele de cameră este înnebunită după el! Am fost plăcut surprinsă să observ că este cel mai persistent dintre cele 3 primite de la Infinite Love - mi-a rămas pe haine și 3 zile! Sunt tare mulțumită de acesta!







* Maiou : George ( Damascus )
* Fusta roz - Oasap
* Fusta asimetrică : no name
* Jeans : no name
* Pălarie : C&A
* Kimono : Romwe 
* Balerini : no name
* Colier statement alb : Borealy
* Sandale platformă : Milanoo

Cam asta ar fi tot pentru astăzi! Sper că v-am inspirat și că ați aflat informații noi!
Sunt curioasă, ați folosi parfumurile Infinite Love?
Era să uit, prețul e 59 lei! :D


You may also like