Review : Mascara pentru volum theBalm! Cheater

0 Comments
               Hei hei! Chiar nu are rost acum să îmi cer scuze pentru absența mea de pe blog. cu toate că regret că nu am mai acordat blogului meu drag timpul necesar pentru a-l dezvolta și pentru a posta lucruri interesante și utile pentru voi! În loc să îmi cer scuze și să promit că voi deveni mai activă, mi-am dat seama că mai bine vă demonstrez asta, nu doar prin vorbe. Cum anume? Voi reveni la vechiul obicei de a posta cât mai des și sper să reușesc să postez iarăși zilnic, dacă nu măcar la două zile! Și pentru că vreau să demonstrez că pot și că nu vă abandonez, încep astăzi cu bateriile reîncărcate și vreau să vă vorbesc despre un produs pe care îl îndrăgesc de o vreme! Despre ce produs magic vorbesc? Vorbesc despre mascara pentru volum Cheater de la theBalm! .



„Cheater! este o mascara care conferă genelor tale un volum fabulos, fiind bogată în Panthenol, ingredient ce întărește și protejează genele tale! Periuța spiralată conferă lookul dramatic al genelor false fără prea mult efort!”


*descriere și poză preluate de pe site-ul oficial theBalm


Dacă ar fi să ma rezum la un singur cuvând, credeți-mă că nu aș putea! Sunt foarte încântată de acest produs - de fapt, de toate produsele lor pe care le dețin momentan! Produsele theBalm! s-au făcut cunoscute cu motto-ul „Frumoasă în  minute”. Cosmeticele theBalm! se remarcă prin produse calitative, ambalajul retro neobișnuit și denumirile trăsnite care sigur te vor încânta! Aceste produse sunt destinate tuturor categoriilor de vârstă. Printre diversele produse de machiaj disponibile, veți regăsi și bestseller-uri precum Mary-Lou Manizer, paleta Nude Tude - care acum are o surată, Nude Dude. dar și această mascara despre care vă vorbesc eu acum!


Trebuie să recunosc că prima dată m-a atras la acest rimel ambalajul retro haios. Pe asta și mizează producătorii - că ambalajele deocheate vor aduce cu certitudine un zâmbet pe fața ta! Fiind vrăjită, am adăugat produsul în coșul de cumpărături și l-am așteptat cu nerăbdare! Cum am intrat în posesia lui, l-am și încercat! Curioase care a fost reacția mea? Cum arăta produsul aplicat? Las pozele să vorbească, apoi intervin și eu :

* fără mascara

*1 strat

* 2 straturi

Cred că este destul de clar că această mascara mi-a oferit volumul necesar! Periuța din dotare este ideală, este preferata mea și dacă sunt în căutarea unei mascara pentru uz personal, caut una cu periuța astfel. Aplicarea este foarte ușoară. Un alt aspect care îmi place la acest rimel este că nu încarcă genele inutil; cu toate acestea, voi le puteți peria mai apoi cu o periuță pentru rimel de unică folosință pentru a le separa dacă sunteți de părere că este necesar. 

De un singur lucru îmi pare rău : că această mascara theBalm nu e rezistentă la apă. Dacă ar fi fost și rezistent la apă, clar ar fi fost produsul care le are pe toate! Ah, și poate era ideal dacă exista și varianta mov/albastră? Da, folosesc și astfel de culori pentru o mascara, dar voi explica într-un articol viitor de ce fac asta.

Prețul mi se pare acceptabil - 67 de lei.


Valabilitate : 6 luni de la deschidere
Preț : 67 lei
Culoare : negru
Găsiți mascara theBalm , precum și alte produse theBalm pe site-ul Aoro.

Voi ați folosit această mascara? Ce părere aveți despre ea?



You may also like