Participa si castiga un city break la Istanbul !

0 Comments
           Da da, ati citit bine! Compania Aerolines are un concurs foarte atractiv, la care deja m-am inscris si eu! Participa si castiga un city break la Istanbul de doua nopti, in valoare de 2050 lei! Sunt sigura ca ati auzit de compania Aerolines. Daca nu, Aerolines este o companie care se ocupa cu comercializarea biletelor de avion la pret mic. Acestia ofera clientilor o platforma online de cumparare ce dispune de informatii legate atat de transport, cat si de posibilitatile de cazare. Pentru Aerolines este importanta satisfacerea clientilor, de aceea pune la dispozitia noastra oferte complete de bilete de avion, preturi corecte si informatii utile, astfel ca noi sa ne bucuram de o vacanta cat mai placuta! Pe langa posibilitatea de a rezerva biletele online, mai puteti inchiria automobile atat in Romania, cat si in strainatate si puteti gasi si optiuni de cazare la hotel. Nu e super? Putem scapa de o multime de griji apeland la serviciile companiei Aerolines. 

           Recent am beneficiat si eu de serviciile companiei Aerolines. Am planuit o vacanta peste putin timp si de aici am bilete de avion Bucuresti Bruxelles. A fost totul in regula la achizitionarea biletelor, am beneficiat de toate informatiile si de sprijinul echipei, astfel ca am putut face alegerea potrivita. Sunt sigura ca daca veti apela la serviciile companiei Aerolines, nu veti fi dezamagiti si cred cu tarie ca veti gasi aici toate informatiile necesare pentru a realiza un sejur de vis!



           Revenind la concurs, Aerolines are unul in desfasurare chiar acum! Numit "Aerolines iti da cate sanse de castig poti duce", concursul se desfasoara in perioada 10.06 - 09.07.2015 inclusiv. Sunt puse la bataie 3 premii absolut atractive. Primul este un city break de doua nopti la Instanbul pentru 2 persoane, ce include transport avion si cazare cu mic dejum in camera dubla. Al doilea premiu consta intr-un set de 3 trollere de voiaj, iar ultimul premiu consta intr-un voucher valoric in valoare de 300 RON. Pentru a putea participa la concurs, aveti de indeplinit cateva reguli simple si sa aveti peste 18 ani. Mai multe detalii gasiti pe site, in regulamentul concursului!


Mult succes! In alta ordine de idei, poate va tenteaza si acest concurs.


You may also like