Ai grija de sanatatea ta!

0 Comments
             Sanatatea ar trebui sa fie pe primul loc pe lista prioritatilor personale! Personal, mereu am fost precauta, mi-a placut sa fiu atenta la semnalele transmise de corpul meu si, la nevoie, sa actionez din timp. Nu stiu cu exactitate sa explic de ce ma comport astfel, insa stiu ca mereu m-am informat despre tot felul de boli, am fost interesata de alimentatie, de sanatatea corpului meu si incerc sa transmit asta mai departe si persoanelor din jurul meu. In jurul meu ( familie si cerc de prieteni ) am persoane care sufera de diabet. Cred ca stiti si voi ca persoanele care sufera de diabet trebuie sa isi verifice in mod regulat nivelul de glucoza din sange. Pana acum, acest lucru implica vizita la doctor, inteparea degetului pentru a se putea masura corect nivelul glucozei din sange. Cu toate acestea, tehnologia a facut progrese mari si astazi se poate masura acest lucru acasa, deoarece sunt disponibile pentru comercializare aparate pe care le poate folosi oricine acasa. Tensiunea se masoara cu aparate numite glucometre . Afara au aparut si glucometre care nu necesita inteparea degetului, insa la noi inca nu au aparut ( sau nu am vazut eu ) . 



             Monitorizarea atenta a glicemiei este esentiala deoarece, daca nu se respecta acest lucru, boala poate afecta rinichii, ochii, celulele nervoase, inima si majoritatea arterelor.

             De unde putem procura glucometre? In Romania, gasiti astfel de dispozitive pe Feo, un site destinat comercializarii produselor electronice, electrocasnice si nu numai, dupa cum ei insisi mentioneaza! Aici gasiti dispozitive medicale, aparate pentru ingrijire personala, electrocasnice, aparate pentru mama si copil, electronice. Avantajul cumpararii acestor produse de aici este ca sunt mereu promotii pe site, produsele sunt livrate cu mare atentie prin serviciile de curierat rapid sau pot fi ridicate de la sediul din Bucuresti. Super, nu? In plus, pentru comenzi de peste 250 lei, taxa de livrare este suportata de catre comerciant. 

             Daca vreti sa aflati si alte detalii despre acest subiect, puteti citi mai multe aici.



You may also like