Ultimele cumparaturi : produse de machiaj

0 Comments
             Hei hei! Recent au intrat în posesia mea noi produse de machiaj. Cred că știți că ador să experimentez cu produsele foarte mult și cum am pus ochii pe anumite produse de o vreme, am decis că nu mai e cazul să amân.

             În primul rând, veșnica mea problemă și cea mai mare slăbiciune o reprezintă pensulele de makeup. Am vrut să îmi măresc colecția, adăugând câteva pensule Real Techniques. Cred că nu mai e nevoie să spun cât de bune sunt, având în vedere și prețul foarte accesibil! Am mai pus eu ochii pe câteva de la Zoeva, dar am zis că până să comand de acolo să plasez comandă pe MakeupShop, beneficiind astfel și de reducerea de makeup artist. Am ales setul Core Collection și Setting Brush.


             


             Apoi, am comandat câteva produse Makeup Atelier Paris. M-am îndrăgostit de acestea încă din timpul cursului la ApropoMakeup și de mult timp am făcut un wishlist. Am luat produse treptat, însă câteva produse, precum paleta cu eyelinere și fardurile pastel, nu mai erau deloc disponibile nici la Timișoara, nicăieri! Nici măcar la Cosmobeauty nu am găsit ceea ce căutam la standul Atelier Paris, fapt ce m-a dezamăgit teribil.

             Cine m-a salvat? Salonprovider! De aici mi-am comandat paleta metalică pentru acuarele ( deh, acuarele aveam, paletă pentru ele ba), paleta cu eyelinere pe care am găsit-o într-un final, farduri pastel - doar două, din păcate și, nu în ultimul rând, trei farduri Atelier Paris.




*cele mari, de sus, sunt farduri pastel, iar cele de jos sunt farduri normale

             Când am vizitat-o pe Maria la școală, nu m-am putut abține și am luat și de aici creioane Cascade of Colours - nu pentru că nu mai aveam, ci pentru că se anunță un sezon plin și am nevoie de stoc de creioane pentru machiajele pe care le efectuez în tehnica creionului.
         
             Ultimul produs de makeup care este pe drum este paleta The Balm cu blushuri cremoase/rujuri. Abia aștept să sosească! The Balm este un alt brand profesional pe care îl ador - nu doar calitatea produselor, dar și ambalajele super haioase inspirate din epoca retro. Produsele The Balm sunt disponibile în România la Marionnaud sau pe Aoro. Puteți cumpăra cu încredere din ambele locuri!

La ce produs vă interesează un review? Sau doriți să fac un machiaj/tutorial în care să includ toate aceste produse?



You may also like