Am calatorit cu masina timpului!

0 Comments
             Back in time! Neașteptat, m-am regăsit într-o lume plină de culori, în care domină volumul, pantalonii evazați și/sau cu talie înaltă, rochii feminine, boeme, vaporoase, imprimeul floral, franjurile - da, vorbesc de anii '70. Personalități precum Bianca Jagger, Liza Minelli, Jerry Hall, Grace Jones și Farrah Fawcett, toate asociate cu Studio 54, celebrul Studio 54, sunt reprezentative pentru această perioadă. Nu avem repere clare de stil, fapt ce a inspirat milioane de femei de-a lungul timpului. Pe de-o parte avem trendul glam disco, iar pe de altă parte avem stilul hippie, în care mă regăsesc foarte mult.





             Ei bine, nu trebuie ca restul să observe faptul că eu nu fac parte din această decadă. Nimeni, în afară de tine, nu trebuie să știe acest lucru, de aceea trebuie să fac ceva, să mă integrez în acest peisaj mirific. Vrei să vezi dacă am reușit? Continuă călătoria în timp alături de mine și hai să vedem!

             Pentru început, pentru timpul zilei aleg stilul hippie, prin urmare și un machiaj mai natural. Mai întâi, mi-am pregătit tenul, aplicând noul ser L'Oreal Nutri Gold, deoarece vreau ca tenul meu să fie hidratat și sănătos, iar apoi am început realizarea machiajului efectiv. 


             Am aplicat fond de ten, corector, pudră, blush. Pentru ochi am folosit fardul Color Riche nuanța 200, tuș colorat și mascara Miss Manga, căci dacă nu e volum, atunci ce să fie? Pe buze am aplicat rujul Color Riche Matte în nuanța Erotique (640).

Am realizat rapid o coafură lejeră, am creat ținuta perfectă și voilà!





             Repede, repede, să ne demachiem! Acuș vine seara, trebuie să ne pregătim pentru următorul look. Pentru seară aleg ceva mai colorat, îndrăzneț, dar în același timp feminim. Ajutorul meu este apa micelară pentru tenul gras/mixt, potrivită tipului meu de ten.

             Majoritatea produselor pentru ten și ochi sunt cele folosite și anterior, cu mențiunea că am mai folosit un al doilea fard mono Color Riche, nuanța 302 și altele de la brand-uri diferite. De data aceasta am pus accent pe coafură - de aceea am realizat celebrele victory rolls, dar și pe machiaj, realizând unul mai puternic, mai viu colorat, în care predomină nuanțele sidefate. 






             Aliații mei în călătoria în timp au fost ( tam-tam-taaaam) :
        
             Știu că multe femei adoră tot ce ține de perioada anilor 70 și că se inspiră de aici nu doar pentru ținute, look și coafură, dar și pentru atitudine. Da, atitudinea face mare diferență! Ei bine, am o veste bună pentru voi - moda anilor 70 revine în forță, iar pentru sezonul actual de primăvară-vară se regăsesc o mulțime de elemente majore, reprezentative decadei de care vorbesc.

Ce părere aveți? I-am păcălit pe cei din anii 70? M-am infiltrat bine în epoca lor?

             Mi-a plăcut foarte mult să fac această incursiune în timp, simt că stilul hippie a făcut parte din mine mereu, într-o anumită măsură, însă nu pot spune că este preferatul meu no1. De fapt, nu pot spune clar ce stil mă definește pentru că sunt foarte schimbătoare și zilnic adopt ținute total diferite de cele purtate anterior, indiferent care ar fi trend-ul actual. 


             Sper că v-a plăcut articolul! M-am dedicat realizării lui și sper că m-am descurcat! Acest articol este scris pentru Școala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris. Aș aprecia tare mult dacă m-ați vota aici! Sunt pe ultimul rând, ultima. 
    


You may also like