Ultimele pregatiri de Paste!

0 Comments
           Ne aflăm pe ultima sută de metri, iar eu sunt aproape gata cu pregătirile pentru Sfânta Sărbătoare a Paștelui. Am venit și eu acasă la sfârșitul săptămânii trecute, căci tare dor mi se făcuse de cei dragi și de camera mea, cu toate că ador să îmi petrec timpul la facultate, în București, alături de colegele de cameră din cămin. Astfel, timp de o săptămână, voi petrece timpul alături de cei dragi și cu siguranță mă voi simți bine! Totuși, nu am venit acasă doar pentru a mă relaxa sau pentru a mă simți ca un musafir, așa cum mi s-a mai întâmplat, ci am venit hotărâtă să o ajut pe mama mea la curățenia de primăvara și la pregăririle pentru Paște. Toată ziua de ieri am dedicat-o curățeniei generale ( inclusiv în șifonier și în trusa de makeup ) , iar azi m-am axat pe bucătăreală. 

           Nu aș fi reușit să duc la bun sfârșit curățenia generală de ieri fără micile mele ajutoare. Despre ce ajutoare vorbesc? Mă refer la produse de curățenie Clinit.ro . Clinit este locul în care am găsit toate produsele necesare pentru această operațiune importantă, deloc de neglijat. Aici veți găsi detergenți, articole pentru menaj ( saci menajeri, mopuri, mături, bureți, lavete și mănuși ), odorizanți de cameră și de toaletă, dezinfectanți pentru mâini și suprafețe, echipamente pentru unică folosință, cosmetice hoteliere și coșuri de gunoi, atât pentru interior cât și pentru exterior. De asemenea, aici mai puteți găsi uscătoare pentru mâini de mai multe feluri, dispensere de prosoape de bucătărie, dispenser pentru hârtie igienică, dozatoare de săpun și consumabile de hârtie de mai multe tipuri. 

           

(click pe imagine pentru a intra pe produs, pe site)

           De ce să alegem site-ul Clinit.ro? Pentru că este o companie tânără înființată din dorința de a oferi soluții complete de igienă tuturor clienților. Scopul acestora este de a deveni cei mai buni pe piața de profil, iar obiectivul acestora este să satisfacă nevoile clienților acestora în materie de igienă, oferindu-le produse de calitate la prețuri promoționale, avantajoase. De asemenea, personalul experimentat este gata să vă consilieze la nevoie, în acest domeniu. Comanda este livrată rapid( 1-2 zile) prin serviciile de curierat.

Eu am avut sprijinul necesar zilele trecute. Dar tu, vrei să ai sprijinul lor pe viitor?





You may also like