Review : Ruj Maybelline Color Whisper

0 Comments
              Hei hei! Am pregătit pentru voi un nou review. Am mai multe produse de calitate despre care trebuie să vă vorbesc, căci în tot acest timp am încercat foarte multe produse, atât profesionale, cât și produse accesibile de tip drugstore. Am descoperit destule produse care mi-au întrecut așteptările și abia aștept să vă vorbesc cu drag despre fiecare în parte. De ce nu am pregătit mai devreme articolele? Pentru că am vrut să îmi rezerv perioada de timp necesară pentru a analiza toate aspectele, în așa fel încât să vă ofer toate informațiile de care aveți nevoie într-un mod cât mai corect.            
              Produsul asupra căruia m-am oprit astăzi este un produs accesibil, care poate fi cumpărat cu ușurință și este prietenos cu bugetul. Nu vă mai țin în suspans, astăzi vă voi spune totul despre un ruj Maybelline Color Whisper, un produs pe care eu îl îndrăgesc încă de la primele utilizări. De ce? Citiți în continuare și veți afla!


„Poarta pe buze o culoare delicata ca o soapta.
Incearca noul ruj de buze cu o tehnologie unica:
- Moale, translucid;
- Pigmenti puri intr-o textura fina si usoara de gel.

DE CE SA-L ALEGI:
Pigmenti puri intr-o textura fina si usoara de gel.
O culoare delicata ca o soapta.
Nu contine ceruri sau uleiuri care incarca.

PENTRU CELE MAI BUNE REZULTATE:
Aplica rujul incepand din centrul buzei superioare, catre extremitati, urmarind conturul gurii. Apoi, aplica pe intreaga buza inferioara.”


Este un ruj accesibil, versatil și calitativ. Ambalajul produsului este practic, lucios, dar în același timp foarte elegant și atractiv.


Eu dețin nuanța 720 - Mocha Muse, care este o nuanță deschisă, foarte naturală, potrivită atât pentru un machiaj de zi, cât și pentru unul de seară la care sunt accentuați ochii sau pomeții. Îmi place foarte mult la acest produs faptul că are o textură moale, catifelată, prietenoasă cu buzele mele. 

Așa cum este precizat și în descrierea oficială, rujul e ușor translucid, iar pe buze capată un aspect foarte frumos și natural. Are o ușoară consistență de gel și îmi place foarte mult că nu încarcă buzele, nu se strânge și nici nu îmi usucă buzele. În perioada în care l-am folosit, nu mi-a afectat buzele - de fel, în sezonul rece sau de tranziție buzele mele sunt mai sensibile, se usucă ușor și nu pot folosi orice ruj, dar acesta a fost exact ce am avut eu nevoie!

Rezistența nu e foarte mare, însă nici nu am pretenția asta, având în vedere textura lui atât de blândă în raport cu buzele mele.

Prețul este avantajos, având în vedere raportul calitate-preț : eu am dat pe el doar 24 de lei și l-am cumpărat de pe Aoro.

Mai jos aveți un swatch pe mână :


Iar aici puteți vedea cum arată pe buze :



Voi folosiți produse Maybelline? Sunteți mulțumite?
Dar despre acest produs ce puteți spune? L-ați folosit?



You may also like