Review : Farduri profesionale Makeup Revolution Nudes And Smoked Collection

0 Comments
             Hei hei! Sper că ați avut parte de o perioadă minunată! Vremea frumoasă a fost de partea noastră, din fericire, așa că sunt sigură că și acest factor v-a influențat starea de spirit. În cazul meu, chiar s-a văzut efectul temperaturii ridicate asupra mea, căci eu sunt mai activă atunci când soarele își face simțită prezența. Însă, în prag de 1 Mai, vremea s-a schimbat brusc, plouă mereu și tare mi-e că vacanța mea la mare va fi influențată de acest aspect.

             Astăzi vreau să vă vorbesc despre un produs pe care l-am folosit cu drag în ultima perioadă de timp, și anume o paletă de farduri profesionale de la Makeup Revolution. Este pentru prima dată când am folosit produse de la acest brand, nu știam prea multe când am intrat în posesia acestei palete de farduri, însă mă bucur că am avut ocazia să o testez. Înainte de a vă spune efectiv despre paletă ( cum sunt fardurile, cât rezistă, cum se aplică ), vreau să vă spun câteva detalii despre această marcă.

             Makeup Revolution oferă consumatorilor produse profesionale, netestate pe animale și accesibile la preț. Este nou apărută pe piață, produsele fiind disponibile din martie 2014. Makeup Revolution s-a lansat in Londra și își propune să ofere clienților performanță și calitate revoluționară. Prețurile încep de la o liră. De asemenea, în cazul produselor pentru ten, aceștia au o gamă variată de nuanțe, acoperindu-le pe toate! 

             Mai departe, mă voi concentra pe produsul prezentat astăzi, și anume paleta farduri de ochi Makeup Revolution Nudes And Smoked Collection, o paletă cu 100 nuanțe, disponibilă și în România prin intermediul magazinului Aoro!



„All the colours you could ever want to create your perfect nude or smoked eye look! This truly is a collection of 100 of your favourite high payoff matte and shimmer shades.”


Paleta aceasta conține o sută de nuanțe frumoase, în diferite texturi. Paleta conține  nuanțe mate, sidefate, metalice și perlate. Majoritatea nuanțelor sunt naturale, neutre, însă sunt și câteva viu colorate. Nuanțele sunt foarte versatile și potrivite pentru mai multe tipuri de machiaj, pentru diferite ocazii. Numele paletei ne sugerează faptul că nuanțele sunt potrivite pentru un machiaj smokey, însă nu vă puteți limita doar la atât; nuanțele nu vă permit să faceți asta!

Nuanțele sunt destul de pigmentate, însă gradul acestora de pigmentație diferă și de textura acestora. Nuanțele mate sunt cele mai intense, însă nici celelalte nu sunt mai prejos.


Rezistența acestor farduri este ridicată, însă este recomandată folosirea unui primer înainte pentru a fi siguri. Eu am pleoapele normale, iar pe mine au rezistat și fără primer. Totuși, nu pot garanta acest lucru și în cazul persoanelor cu pleoapele uleioase. 

Fardurile se aplică ușor și se blenduiesc ușor, mai ales dacă ne referim la tehnicile obișnuite de machiaj. Dacă folosiți tehnica creionului, se lucrează mai greu cu acestea, dar nu e imposibil. 

Marele avantaj al paletei e, pe lânga calitatea fardurilor, prețul foarte avantajos. O astfel de paletă costă 90 lei.

Am folosit paleta aici :




Ingrediente :
Valabilitate : 12 luni de la deschidere
Preț : 90 lei
Disponibilă în România prin intermediul Aoro.

Vă tentează aceasta paletă?
Pe mine mă tentează și alte produse Makeup Revolution, cum ar fi acest blush.
Nu vi se pare că e un dupe al Sweethearts Perfect Flush Blush Too Faced?


You may also like