Iepurasul de Paste de la Toyz.ro

0 Comments
               Hei hei! Nici nu pot să realizez că deja vine Paștele - în acest weekend sărbătorim Paștele. A trecut timpul atât de repede încât nici nu l-am simțit zburând - asta poate și datorită faptului că am fost implicată în multe proiecte și m-am concentrat doar asupra lor? Orice e posibil. Cum vine Paștele, cei mici cu siguranță se gândesc la sosirea Iepurașului de Paște. Țin minte că și eu îl așteptam cu drag să vină și să mă surprindă cu bunătățuri. V-ați pregătit în acest sens? Dacă nu, să știți că tot mai aveți timp la dispoziție să vă duceți să le luați celor mici dulciuri sau nelipsitele jucării. 
       
               Totuși, ar mai fi o categorie specială care merită atenție deosebită. Spre exemplu, eu am o cunoștință care a născut recent și spunea adesea că și-ar dori o pompă de sân. Iepurașul de Paște va veni și pentru ea, bineînțeles, așa că eu am făcut cercetări și am dat peste site-ul Toyz. Aici nu doar că găsiți jucării pentru cei mici, îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, obiecte pentru camera copilului, rechizite, articole pentru noi născuți sau articole sportive pentru ei ( biciclete, trotinete, etc ) , dar aici găsiți și articole pentru gravide și mămici. Așa am dat eu peste pompa de san electrica dubla spectra, un produs destinat mămicilor pentru a le veni în ajutorul alăptării celor mici. Din diverse motive, alăptarea este îngreunată, dar trebuie avut în vedere faptul că laptele matern este cel mai bun pentru a asigura bebelușului o creștere și o dezvoltare psihică armonioasă. Folosirea pompei de sân are mai multe avantaje, precum : stocarea laptelui, creșterea producției de lapte, hrănirea cu lapte matern a bebelușilor cu probleme la atașare la sân, extragerea laptelui în exces pentru golirea sânilor, hrănirea cu lapte matern a bebelușilor născuți prematur. Pompele de sân pot fi folosite atât pentru uz personal, cât și pentru uzul în maternități. De ce să cumperi de aici? Pentru că aici găsești produse de calitate iar livrarea este foarte rapidă(1-2 zile maxim ) .


               Dacă vrei să afli și alte specificații despre produs sau cauți ceva anume, citeste mai mult pe Toyz.ro . Și dacă vrei să afli mai multe despre pompele de sân în general, accesează site-ul Spectrababy.ro și afli tot ce ai nevoie!


You may also like