Stiati de noutatea de la E-istet?

0 Comments
                  Hei hei! Probabil știți ( sau nu ) , dar în urmă cu ceva timp v-am vorbit despre utilitatea internetului și cât de mult a evoluat tehnologia în ultimul timp. A devenit ceva indispensabil și, mai mult decât atât, ne putem folosi de aceste mijloace în scopuri benefice nouă. Putem învăța singuri o mulțime de lucruri, doar având o conexiune la internet și o tabletă/laptop la îndemână. Spre exemplu, eu am învățat multe lucruri de pe net, inclusiv pentru pasiunea mea pentru machiaj am decis inițial să învăț tot ce pot din tutoriale și articole online, iar abia apoi am urmat cursuri.  Trebuie să admitem că și cei mici se pot folosi de tehnologie, de internet, pentru a învăța lucruri noi sau pentru a aprofunda diverse discipline. 

                  Cum nu toate informațiile de pe internet sunt corecte, este indicat să accesăm o platformă potrivită. Platforma E-istet este plină de resurse, potrivită celor mici și este prima din mediul online care pregătește copiii din ciclul primar pentru evaluarea națională. Folosind această platformă, cei mici vor fi stimulați de recompense, precum intrarea în topul celor mai buni elevi. Aplicațiile propuse au legătură cu viața de zi cu zi, deci micuții vor învăța mai ușor, într-un mod logic. Exercițiile se pot rezolva și de pe tabletă, deci nu doar de pe calculator.

                  Așa cum am menționat adineauri, exercițiile se pot rezolva de pe tabletă. Cu această ocazie, platforma E-istet are un parteneriat cu Magicled. Astfel, toți abonații e-isteț beneficiază de o reducere la tableta UTOK de pe Magicled, reducere egală cu valoarea abonamentului. Pentru a beneficia de ofertă, trebuie să plasați comanda telefonic. În plus, tableta vine împreună cu un pachet atractiv de beneficii, despre care puteți afla de pe site-ul E-istet.


You may also like