OOTD : Sunny day

0 Comments
              Hei hei! Am profitat de zilele însorite pentru a ieși la o mini plimbare în Cișmigiu și pentru a face câteva poze. Am trecut cu bine de perioada aglomerată, mi-am recăpătat forțele, iar acum sunt gata să mă ocup de blogul meu așa cum trebuie!

              Mi-am găsit, în cele din urmă, ochelarii de soare ideali pentru mine! Mereu am avut impresia că nu îmi stă bine cu nicio ramă, cu niciun model de ochelari de soare, așa că renunțasem să mai caut și am ales varianta cea mai comodă pentru mine - pentru că tot port ochelari de vedere, mi-am luat la aceia lentile heliomate. Întâmplarea a făcut ca eu să îmi comand de pe GlassesShop o pereche de ochelari, pentru că voiam să îi ofer în dar cuiva. Cu toate acestea, am profitat de opțiunea de a-i „proba” online și am văzut că mi-ar sta bine. Și uite așa, am plasat comanda, a sosit într- lună la poșta vamală și, surpriză, ochelarii mi se potrivesc atât la fizionomie, cât și la stil!





Palton : Oasap
Bluză : Oasap
Blugi : no name
Cizme : Oasap
Eșarfă : no name
Ochelari de soare : GlassesShop

Nu în ultimul rând, am o surpriză pentru voi!
Dacă vreți și voi o pereche nouă de ochelari, profitați de reducere! Folosind codul ValentinaJ20  pe GlassesShop primiți reducere de 20% la orice produs de pe site. Dacă folosiți codul Y2B45 primiți reducere de 45% doar la rame. Nu e super?



You may also like