Experienta ApropoMakeup Academy

0 Comments
          Hei hei! Am tot amânat publicarea acestui articol, cu toate că știu cât de mult a fost așteptat.  În momentul în care m-am înscris, v-am dat de veste aici. Acum urmează să vă povestesc TOT.

          Cursul a început pe 25 octombrie și pentru 7 weekend-uri consecutive aveam să îmi petrec tot timpul la ApropoMakeup Academy. În ambele zile de weekend petreceam câte 8 ore pe zi alături de Maria și celelalte 5 cursante, iar eu mă echipam zilnic cu răbdare, voie bună, dorința de a acumula cât mai multe informații și multe sandvișuri - am rămas celebră prin asta, se pare, căci Maria nu omite să le spună tuturor, de câte ori are ocazia, de eleva micuță care venea cu geanta plină cu mâncare. :)) Aveam nevoie de energie pentru a tot machia,nu ? 

          Cum decurgea o zi obișnuită la curs? În primele săptămâni s-a pus accent foarte mult pe teorie, pe analiza schemelor, urmând ca mai apoi să începem ușor cu practica pe mână și apoi practica propriu-zisă, pe modele. Încă din prima zi de curs mi-am dat seama că, de fapt, nu știam atât de multe precum credeam și am realizat că am făcut cea mai bună alegere, urmând un curs de bază, cu toate că, vedeți voi, machiam deja de 4 ani. Da, e adevărat, aveam o anumită bază, mă informasem din surse diverse, dar anumite lucruri de bază pe care le știam erau eronate sau cunoscute vag. Țin minte chiar că Maria mă întrebase la momentul înscrierii de ce vreau curs de bază și i-am spus că vreau să mă asigur că știu bine ceea ce știu, aveam o bănuială că nu știam exact ce e aia tehnica creionului - și chiar așa a fost ( nu, tehnica creionului nu înseamnă să faci o semilună pe juma' de pleoapă!! ), plus că voiam și diploma de la minister, să fie acolo pentru orice eventualitate. 

*practică pe mână - tehnica creionului

          La partea de teorie, Maria a fost foarte generoasă cu informațiile și chiar am avut ce învăța. Marea provocare a fost, însă, aceea de a aplica ceea ce am învățat de la ea. Ce era un pic ciudat, e faptul că se cam băteau cap în cap tehnicile de lucru diferite - cea pe care o dezvoltasem până atunci și cea arătată de Maria. Mi-a plăcut foarte mult faptul că Maria a acordat atenția necesară fiecărei cursante în parte, a spus foate deschis de fiecare dată ce era bine și ce nu, astfel încât fiecare machiaj să fie corect executat nu doar tehnic, ci și armonic. Am învățat să aleg culorile potrivite în funcție de trăsături, am învățat să detemin anotimpul unei persoane, am învățat o mulțime de trucuri, am învățat cum să fac un machiaj de zi, de seară, de mireasă, de întinerire, am învățat în mod corect ce e tehnica creionului, a acuarelei, a gelului și a pastelului! Ca și produse, am lucrat numai cu brand-uri profesionale : Atelier Paris, Makeup Forever, Mac, Graftobian, Numeric Proof, Cascade of Colors, La Cordi.

          Examenul l-am trecut cu brio. În ciuda marilor emoții, m-am oferit să prezint prima machiajul efectuat. La partea practică am avut de efectuat un machiaj de mireasă în tehnica creionului și a gelului. Am trecut cu nota  10 la ambele probe! 


Câteva dintre demo-urile Mariei din cadrul seriei mele sunt mai jos :



Câteva dintre machiajele mele de la curs - pozele NU sunt editate ( mai multe aici ) :





          Cum am evoluat eu de la absolvirea cursului? Am avut mai multe colaborări, am machiat cliente și mă pregătesc intens pentru perfecționare. Câteva poze sunt mai jos.





          Eu sunt foarte mulțumită de alegerea pe care am făcut-o. Nu regret deloc faptul că am ales această școală, chiar am avut ce învăța! Acum că am absolvit cursurile, mă bucur că mi-am ascultat instinctul și dacă ar fi să vă recomand o școală, pe aceasta v-aș sfătui să o urmați! Pe lângă cursul de bază, care durează 7 weekend-uri, câte 8 ore pe zi ( însumat, 140 ore academice ), aici puteți urma și cursuri de perfecționare în tehnica creionului, a acuarelei și gelului. Din experiența ca model pentru acele cursuri, știu că durează 3 zile și se efectuează atât machiaje de salon, cât și machiaje artistice. La aceste cursuri se eliberează diplomă de participare. Dacă doriți și alte detalii, o puteți contacta pe Maria Lihacheva - răspunde rapid la mesajele de pe Facebook/mail. 

          Dacă mai aveți și alte întrebări, nu ezitați să îmi spuneți! Le aștept cu drag! De asemenea, sunt curioasă dacă se află printre voi, cititoare dragi, absolvente ale școlii sau persoane care s-au gândit să studieze aici. 



You may also like