Alege jucariile de la Edu Class !

0 Comments
             Îmi amintesc cu drag de copilărie și de tot ceea ce făceam atunci! A fost o perioadă frumoasă, de altfel firească, și acea etapă își are rostul ei în dezvoltarea personală. Am avut norocul de a avea niște părinți iubitori, care s-au implicat în educația mea, care mi-au oferit tot ceea ce am nevoie și și-au pus amprenta adânc atât asupra personalității mele, cât și asupra calităților mele. Încă de timpuriu mama mea m-a stimulat pe partea educativă, astfel că eu la vârsta de doar patru ani știam deja să scriu și să citesc. Și nu doar atât, însă mie îmi plăcea să mă joc în fel și chip, îmi plăcea să citesc reviste educative potrivite pentru acea vârsta, asta atât datorită faptului că îmi plăcea să petrec timp din când în când doar cu mine, îmi plăcea să mă joc singură și să citesc, cât și datorită faptului că mama mea îmi tot cumpăra astfel de jucării și se bucura de faptul că eu chiar eram interesată de ele. 

             Din fericire, în prezent sunt disponibile jucării educative, potrivite pentru copii și împărțite pe categorii de vârstă. Aveți de unde alege, iar cu siguranță copilului dvs o să îi placă o astfel de jucărie. De asemenea, jucăriile educative sunt potrivite și pentru a fi oferite în dar : poate aveți un verișor sau un frate mai mic, mai ager la minte, sau poate creativ, iar o astfel de surpriză l-ar ajuta să își folosească timpul și energia în mod constructiv, mult mai bine decât să își petreacă întreaga zi în fața pixelilor. Dacă nu știti de unde să luați ceva potrivit, puteți alege jucarii educative Edu Class, magazinul online ce are în stoc peste 1000 de produse, iar o mare parte dintre ele sunt disponibile și în showroom-ul din str. Matei Voievod 15, sector 2, București.  Mai jos aveți câteva exemple de astfel de jucării : 








You may also like