Ti-ar placea sa vizitezi Londra?

0 Comments
            Hei hei! Cui nu i-ar placea sa viziteze Londra? Cui nu i-ar placea sa isi rezerve un timp doar pentru relaxare, alaturi de cei dragi, in una dintre cele mai ravnite destinatii turistice din lume? Eu ador sa calatoresc, sa explorez, sa vizitez cat mai multe locuri si obiective - da, ador sa colectionez amintiri si clipe frumoase! Anul acesta mi-am propus sa mai adaug o destinatie ideala pentru mine, un loc special in care vreau sa ma eliberez de rutina si sa imi imbogatesc colectia de amintiri : voi pleca in Londra

             
             Probabil stiti, dar Londra e un oras scump. Sunt o multime de obiective turistice pe care merita sa le vizitati, insa partea buna e ca puteti beneficia in anumite locuri de intrare gratuita. Londra dispune de o varietate de obiective turistice, de la cele moderne precum London Eye, pana la cele cu incarcatura istorica precum Turnul Londrei, dar si muzee. 


Emblema Londrei, cunoscutul Turn al Londrei este obiectivul turistic pe care nu il vei rata cu siguranta! Acesta arata splendid pe timpul noptii, cand fatada si ceasurile de pe fiecare parte sunt iluminate. 


Daca ajungeti in Londra, nu trebuie sa ratati Muzeul figurilor de ceara - Madame Tussauds. Pregatiti-va sa intrati in lumea vedetelor si a personajelor celebre! Aici aveti mai multe sectiuni pe care merita sa le vizitati, precum Blush, Camera Groazei sau Planetarium.

                        In sprijinul meu a sosit compania Aerolines, fara de care nu as fi putut sa imi indeplinesc acest vis! Am cumparat bilete Londra de la Aerolines la un pret mai mult decat avantajos. Pretul unul bilet dus-intors pleaca de la 89 euro, iar zborul va fi efectuat de Blue Air si este direct. Biletul este valabil pentru plecari dupa data de 15 martie 2015, iar pentru mine a picat la momentul potrivit! Vreti si voi sa beneficiati de oferta? Nu mai stati pe ganduri, profitati de aceasta! 

Voi ati fost in Londra? Cum a fost? Eu abia astept sa plec! 



You may also like