Simte-te rasfatata in propriul locsor !

0 Comments
              Hei hei! Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu ador sa imi pun amprenta asupra spatiului personal. Ador sa imi decorez incaperea in fel si chip, ador sa simt parfumuri imbietoare. Vreau ca totul sa ma reprezinte, de aceea acord atentie pana si celor mai mici detalii. Ador sa asortez, spre exemplu, lenjeriile de pat cu mobilierul si cromatica din camera mea. Ador ca materialul din care este confectionata lenjeria de pat sa fie de cea mai inalta calitate, sa ma simt confortabil, sa am acel sentiment ca o mangaiere cand ma cufund in patul meu. De ceva timp vreau o noua lenjerie de pat, dar nu una oarecare, ci una cu un model deosebit, vintage, dar in acelasi timp cat mai simpla. 


              Am gasit cateva modele interesante pe Homex.ro . Aceasta companie se dedica exclusiv clientilor, principalul scop fiind acela de a le asigura servicii si produse de cea mai buna calitate! Prin profesionalismul, grija si responsabilitatea personalului companiei, acestia garanteaza faptul ca va vor oferi servicii unice, exact pe gustul fiecaruia dintre dumneavoastra! Un alt avantaj este acela ca aici gasiti o mare varietate de produse, precum : lenjerii de pat, cuverturi, paturi, pilote, perne si saltele. Eu momentan vreau doar lenjerii, dar e bine de stiut ca pot gasi si altceva aici. Mai mult decat atat, clientii au posibilitatea de a beneficia de transport gratuit, preturi accesibile, livrare rapida si posibilitatea de a efectua retur. Pe mine m-au atras urmatoarele modele de lenjerii de pat, pe care le puteti vedea mai jos. Toate cele propuse sunt confectionate din bumbac, iar pretul nu depaseste 89 lei. Pentru mine e chiar super, mai ales avand in vedere modelele deosebite si materialul folosit! 




Ce parere aveti? Ati comanda de aici?



You may also like