OOTD : It's been a great year ...

0 Comments
           Iată că s-a dus și acest an! Nici nu am simțit cum a trecut. A fost un an plin de evenimente frumoase, plin de împliniri și mă bucur de fiecare moment, oricât de mic, petrecut alături de cei dragi! Pentru anul viitor, îmi propun doar să fiu fericită și sănătoasă : restul și așa va veni de la sine! Dacă până acum îmi făceam o listă cu ce vreau să îndeplinesc în anul ce vine, acum m-am hotărât să îmi schimb perspectiva și să mă bucur de ce îmi va oferi noul an - și așa viața e imprevizibilă, noi suntem imprevizibili, evoluăm și decât să ne consumăm energia în mod negativ gândind „Ce bine ar fi fost dacă ... ” , mai bine ne bucurăm de prezent, luăm lucrurile ca atare și lăsăm cursul vieții să ne surprindă în cel mai plăcut mod, să ne arate ce ne-a pregătit în cel mai neașteptat mod cu putință! 

           Vreau să închei acest an prezentându-vă o ținută. Anul viitor voi reveni la ritmul meu constant de a posta după sesiunea de examene, cel mai probabil! Îmi propusesem să vă vorbesc zilele acestea și de experiența mea la cursul de machiaj finalizat cu bine, însă aștept momentul potrivit pentru a face asta - încă nu mi-am așternut toate gândurile și vreau să fiu sigură că voi cuprinde tot. Lăsând vorba la o parte, sper să vă placă ținuta mea! 







Jacheta : Oasap
Pulover : Oasap
Jeans : no name
Ghete : Miniprix
Esarfa : C&A
Inele : Oasap

Vă doresc un an nou fericit, plin de împliniri și bucurii!

         


You may also like