Astazi, nimeni nu se mai bucura de jocurile copilariei ...

0 Comments
             Cum am mentionat si in titlu, azi nimeni nu se mai bucura de jocurile copilariei sau de lucrurile marunte care ne fac viata mai frumoasa. Eu nu sunt foarte mare, insa am avut "norocul" sa ma nasc in ultima generatie care si le aminteste cu drag! De fiecare data cand ajung acasa, pe strada mea, observ cu stupoare diferentele majore dintre cum era atunci si cum e acum : cand eram eu copil, toti din cartier nu faceam altceva decat sa stam afara, cat mai mult, impreuna si sa ne bucuram de inocenta si de lipsa grijilor. Era o adevarata placere sa imi petrec timpul in aer liber, departe de telefoanele "inteligente", de tablete si de laptop-urile care ocupa tot timpul liber a noii generatii de copii. Prin contrast cu amintirile mele, copiii din cartierul meu nu prea stiu cum e sa isi petreaca timpul in aer liber. Rareori vad micutii cu mingea, jucandu-se de-a prinselea ... Nu, chiar nu cred ca este sanatos pentru ei! 
             
             Nici macar cartile de colorat nu mai sunt asa populare. Totusi, nici abordarea aceasta nu e ok si, pana la urma, trebuie sa admitem ca suntem intr-o continua schimbare, intr-o continua evolutie, asa ca macar daca tot isi petrec timpul in fata calculatoarelor, sa se bucure si ei, macar putin, de jocurile copilariei noastre. Pana la urma, doar canalul s-a schimbat. Daca si voi erati in cautarea unor jocuri de colorat pentru copii, tin sa mentionez ca am gasit un site potrivit pentru acest lucru. Este bine ca si in acest mod sunt stimulate aptitudinile creative ale micutilor, asa ca de ce nu?


Voi ce parere aveti de aceasta trecere? Sunteti de acord cu acest lucru?
            


You may also like