Idei de promovare ?

0 Comments
              Hei hei! Mă gândesc din ce în ce mai serios să transform mica mea pasiune pentru frumusețe, artă, culori și bun gust într-o afacere. Dacă am început dintr-o joacă și din dorința de a arăta eu bine, toate acestea combinate cu simț artistic și afinitate pentru frumos, acum mă pot bucura cu faptul că sunt solicitată de multe persoane să le fac să se simtă speciale la diverse evenimente, iar cea mai dificilă, dar reprezentativă, este sarcina de a machia mirese - și da, mă pot lăuda că am machiat și mirese, și nu puține! 



               Am nevoie de o strategie de marketing - nu ceva complicat, dar eficient. Am câteva idei, iar faptul că urmez o facultate cu profil economic mă ajută enorm ( abia aștept semestrul următor să fac Marketing, să aflu cât mai multe lucruri ) . Una dintre metodele la care aș putea apela este aceea de a aplica un sticker personalizat, reprezentativ, pe mașina mea. Dar dacă vorbim de promovarea unui alt tip de serviciu/produs, putem la fel de bine să folosim etichete autoadezive.  Oare de unde putem face rost de astfel de autocolante, în așa fel încât să ne fie respectate dorințele și nevoile ? Ne salvează aceste etichete auto-adezive LabelPrint . De ce LabelPrint? Vă propun această firmă deoarece au o experiență de peste 10 ani în domeniu, fapt ce îi recomandă ca oferind produse calitative la un preț în avantajul tău. LabelPrint se regăsește într-un tipar înalt al calității, de aceea proprietarii doresc să vă mulțumească pentru încrederea și loialitatea oferite!


Alte motive în plus să alegeți LabelPrint ? Veți fi întotdeauna asistați de către departamentul de consultanță și service pentru a face cea mai bună decizie, dar mai ai și alte avantaje pe care le las să le descoperiți!

Ei, ce spuneți? Ați apela la o astfel de metodă?



You may also like