Din culisele cursului Apropo Makeup Academy

0 Comments
               Hei hei! Nu mă plâng, dar am un program foarte încărcat : facultatea și timpul alocat studiului individual, plus cursul de makeup la care merg în weekend sunt activitățile principale cărora le dedic tot timpul necesar. Astăzi m-am gândit să vă vorbesc despre cursul de makeup. Mă voi referi la experiența mea atât în calitate de cursantă, cât și în calitate de model ( da, am fost model pentru cursantele de la perfecționare ). Atmosfera este foarte plăcută, mă simt foarte bine și nici nu simt când trec cele 8 ore! Simt că am făcut cea mai bună alegere urmând cursurile acestei școli pentru că da, am cu adevărat ce să învăț!

*Am făcut cunoștință cu produsele, cu pensulele de machiaj. Avem la dispoziție o gamă variată de produse. Dintre brandurile pe care le folosim, pot aminti : Numeric Proof, Atelier Paris, Ben Nye, Cascade of Colors, Graftobian, Kim.

*Mi-am mărit și eu colecția de pensule cu acestea, de la Kim. Scuzați prima și a patra pensulă, am făcut poza înainte să mă pregătesc să le spăl.

* Practică, practică și iar practică.

Practică - primele machiaje pe modele 
( click pe poză pentru a o vedea mai mare )

*Tehnica creionului




             



* Combinație : tehnica creionului, a acuarelei, a gelului și a pastelului


* Tehnica acuarelei și a pastelului 






  * Demonstrații din cadrul cursului de perfecționare oferite de trainerul nostru, Maria Lihacheva ( mai multe poze aici )


* Eu, model pentru o cursantă din cadrul cursului de perfecționare. Machiajul este realizat în tehnica creionului.



You may also like