Decoreaza-ti locuinta dupa propriul gust!

0 Comments
               Hei hei! Eu sunt tare fascinată de decorațiunile interioare și când e vorba de așa ceva, ador să dau sfaturi, să mă implic mai mult sau mai puțin în crearea rezultatului final. Momentan, mă tot gândesc cum să îmi decorez noul spațiu de machiaj - am în plan să îmi iau lumini, să am un sistem de iluminat potrivit nevoilor mele, am o idee despre mobilierul destinat depozitării produselor de machiaj, dar și alte mici detalii pe care le voi stabili la momentul potrivit, când ce e mai important este deja stabilit. 

                Când vine vorba de iluminatul în interior, trebuie să știm în primul rând stilul pe care vom merge - uneori mixul de stiluri diametral opuse nu este cea mai bună soluție. Poți alege un stil glamour, contemporan, retro, vintage sau minimalist. Dar oare care e cea mai bună variantă pentru tine? Pentru asta puteți apela la Atas și serviciile companiei. Această companie, deoarece își dorește să fie cât mai aproape de clienți, indiferent de complexitatea proiectelor, a înțeles nevoia de dezvoltare a unei serii de abilități din cadrul companiei, echipa fiind astfel specializată pe diferite arii de interes. Experiența acestora de 20 de ani îi recomandă pentru acest lucru, oferindu-vă nu doar asistență profesională, ci și o gamă de variată de corpuri de iluminat, în funcție de stilul dorit. Mi-au atras atenția mai multe corpuri iluminat interior Atas și vreau să vi le arăt și vouă! 

Acest corp de iluminat în stil minimalist îl văd potrivit pentru un studio sau salon ( inclusiv de makeup ) , dar și pentru locuința proprie, de ce nu? Este atât de practic și versatil încât îl putem asorta cu usurință. 

Această lustră glamour o consider potrivită atât pentru un studio, cât mai ales pentru un bar sau club. Nu știu să vă spun de ce îmi place, dar e cert că am rămas cu gândul la acest model!

Dacă sunteți iubitoare de articole vintage, atunci cu siguranță acest candelabru vă va fascina! E mai pretențios decât modelele afișate mai sus, deci îl consider potrivit pentru un restaurant sau hotel. 

Voi acordați atenție acestui aspect? 
Care model este favoritul vostru de mai sus?



You may also like