Black Friday - anvelope iarna

0 Comments
          Hei hei! Așa cum v-am promis, revin cu un alt articol despre promoțiile disponibile și la noi de Black Friday. Cred că nu mai e nevoie să spun că Black Friday are o amploare și popularitate atât de mare. De Black Friday este o ocazie bună să profităm de reduceri pentru a ne cumpăra tot ce ne dorim. Cine nu își dorește să cumpere produse de o calitate superioară la un preț tentant?

          Magazinul care participă la această ofertă și care va oferi clienților săi reduceri substanțiale este Motorvip, site-ul online destinat pieselor auto. Nu știu ce părere aveți voi, dar chiar e cazul să ne pregătim cu anvelope de iarnă, asta dacă nu ați făcut-o deja! Spre bucuria și beneficiul clienților, Motorvip a pregătit peste 85,000 de accesorii auto, piese auto, tuning, jante și anvelope care vor avea prețuri reduse de Black Friday. Mai mult decât atât, Motorvip.ro oferă fiecaărui client care plasează o comandă un voucher cu o valoare de 2 ori mai mare decât valoarea comandată, promoția fiind oferită exclusiv de Black Friday. La următoarea comandă clientul are reducere de 10% dar nu mai mult decât valoarea care o are primită pe voucher. Voucherele au un procent de discount din următoarea comandă și o valoare maximă de reducere. Mare atenție, totuși! Toate reducerile sunt reale! Aceștia nu scumpesc nimic anterior; aceștia au procedat corect și în edițiile următoare, iar clienții anteriori sunt martorii acestui fapt!

             Eu și tatăl meu suntem deja în căutarea unor anvelope pentru iarnă. Ne-am oprit atenția asupra următoarelor mărci de anvelope de iarnă :


             Anvelopele Tigar Winter1 au un preț foarte mic, de doar 133,28 lei bucata. Produsul este nou, cu garanție, iar diametrul este de 13. Au aderență la suprafețele umede, ceea ce e foarte important! Aceste anvelope au dimensiunile 155/70/13. 

Anvelopele Viking Snowtech II au prețul puțin mai ridicat decât cele amintite anterior - 157,92 lei, însă au diametrul mai mare - de 14, și alte dimensiuni, și anume : 155/65/14. Zgomotul de exterior este mai mare la aceste anvelope, comparativ cu cele de mai sus. 


Ultimele anvelope care mi-au atras atenția sunt cele de la Riken Snowtime. Acestea costă 169,12 lei și au diametrul tot de 14, însă diferă celelalte dimensiuni : 185/60/14. Și în cazul acestora, zgomotul de exterior este mai mare decât al primului model. Totuși, dintre toate acestea, design-ul acestei mărci îmi place cel mai mult! Sper doar să fie potrivite pentru mașina mea - tata mă va lămuri curând. 


Voi veți profita de reducerile oferite de Motorvip?




 


You may also like