Review : Corector Anticearcan Yves Saint Laurent

0 Comments
             Hei hei! Am pregătit pentru voi un articol tip review. Și de această dată vă voi prezenta un produs high-end pe care mi-l doream de ceva timp. Produsul celebru asupra căruia m-am oprit este corectorul de la Yves Saint Laurent. Sunt sigură că ați auzit de acest producător celebru, iar dacă sunteți împătimite ale machiajului și dependente de shopping ( așa cum sunt eu ) , cu siguranță ați tânjit după acest produs. Firma a apărut pe piață în anul 1961, moment care coincide cu lansarea primei colecții sub același nume.
             Cred că nu mai e nevoie să menționez, însă ca să mă asigur eu că știți, cosmeticele Yves Saint Laurent ( pe scurt YSL ) sunt produse de machiaj de lux, iar prețul e un pic mai ridicat. Probabil e un înpediment pentru multe dintre noi acest lucru, însă dacă tot am apucat să folosesc acest produs, profit de situație pentru a-mi împărtăși experiența mea cu voi! Ca să fiu sinceră, prima oară am folosit acest produs când am avut de machiat câteva fete, iar una dintre ele deținea acest produs și m-a rugat să îl folosesc pentru că e favoritul ei și are încredere în acest corector. Din acel moment, ca urmare a utilizării și a observării texturii, am rămas cu gândul la produs și, iată că, în cele din urmă și-a făcut loc în colecția mea! Nu degeaba se spune că dacă îți dorești ceva cu adevărat, universul te va ajuta să îți îndeplinești acel scop, fie el și doar achiziționarea unui produs high-end. :)) Ca să fac o paranteză, trebuie să fim conștiente că un produs scump nu e neapărat extraordinar, așa cum nici un produs ieftin nu e neapărat bun de aruncat la gunoi. 
              Dacă veți citi acest articol în continuare, veți afla dacă acest corector anticearcan Yves Saint Laurent își merită cu desăvârșire banii!


Acest concealer intens pigmentat a fost special formulat pentru pielea delicată din jurul ochilor, dar cu toate acestea poate fi folosit în orice altă zonă a feței. Textura sa cremoasă permite aplicarea precisă a acestuia, diminuând drastic aspectul imperfecțiunilor în timp ce inflamația e redusă. Pigmenții special concepuți, care difuzează lumina, camuflează până și cele mai capricioase imperfecțiuni. Produsul este potrivit pentru orice tip de ten. 

Descriere oficială aici.


Este un corector foarte râvnit de noi, femeile pasionate de frumusețe, și sunt foarte sigură de asta! Acest produs are ambalajul metalic, auriu, foarte elegant. Este un produs micuț, care se potrivește în orice geantă, deci va fi bucuros să vă însoțească oriunde veți merge și întotdeauna vă va fi la îndemână! Ceea ce nu îmi place totuși la ambalaj este că se murdărește ușor, se imprimă și amprentele pe suprafața acestuia și se șterg greu urmele. Trecând peste asta, are un design ergonomic și seamănă cu un ruj, nicidecum cu un corector. Personal ador acest ambalaj, mai ales dacă e vorba de un produs doar pentru uz propriu, deci nu pentru cliente. Dacă îl folosiți pentru uz propriu, aveți posibilitatea de a aplica produsul direct din tub pe suprafața pe care doriți să o camuflați. Dacă îl folosiți pentru alte persoane, cred că cel mai bine ar fi să îl aplicați cu pensula sau să luați cu spatula o cantitate suficientă și să o aplicați pe tăblița metalică, iar de acolo să îl luați cu pensula. Avem grijă la igienă,da ?


Textura produsului este foarte plăcută. Este un corector cremos, care se aplică și se întinde ușor. De asemenea, produsul este destul de pigmentat și îmi mai place faptul că este buildable. Chiar și așa, nu mi s-a părut foarte, foarte pigmentat, mai ales dacă îl compar cu alte produse care, poate, au prețul și mai mic. Din acest punct de vedere, pot spune că e un pic dezavantajat produsul despre care vorbesc în acest moment. 


Corectorul poate fi folosit atât pentru a camufla cearcănele, dar și pentru a acoperi orice alte pete de pe suprafața pielii. Textura foarte ușoară și lejeră permite ca acesta să fie multi-tasking, ceea ce e un avantaj! Personal, l-aș folosi și pe post de bază pentru farduri în eventualitatea în care aș rămâne fără baza mea specială, căci e în nuanța pielii, se întinde ușor și fardurile se vor „lipi” așa cum trebuie!

Un alt avantaj este acela că produsul poate fi folosit de oricine, fiind destinat oricărui tip de ten. 

La capitolul rezistență, nu am întâmpinat probleme. Țin să precizez că eu nu am pleoape uleioase, nu aplic cantitate mare de produs, îl estompez și fixez bine iar la nevoie l-am aplicat și peste primer! Rezistența depinde de la persoană la persoană, căci pe fiecare persoană reacționează diferit. Totuși, cred că dacă îl fixați bine și nu exagerați cu cantitatea aplicată, nu veți avea probleme.

Un dezavantaj ar fi, în primul rând, prețul destul de ridicat ( asta dacă nu îl prindeți la ofertă ) și faptul că puteți găsi produse cu putere mai mare de acoperie, la un preț mai prietenos!

Mai jos aveți un mic before-after : nu am folosit pudră/fond de ten, doar acest corector!


Producătorul recomandă următorul mod de aplicare ( pentru uz personal, mai ales ) :
aplicați pe cearcăne sau orice alte imperfecțiuni, ori peste fond de ten, ori sub pudră, apoi estompați ( blenduiți ) cu degetele. 
Eu v-aș recomanda estomparea cu pensula, dar puteți proceda cum vă e mai comod! 


Ingrediente :
TITANIUM DIOXIDE . RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL . C12-15 ALKYL BENZOATE . POLYETHYLENE . ETHYLHEXYL PALMITATE . CETEARYL OCTANOATE . PHENYL TRIMETHICONE . ISOSTEARYL ALCOHOL . NYLON-12 . PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL) . TOCOPHERYL ACETATE . SILICA . BARIUM SULFATE . PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL . PROPYLPARABEN . GINKGO BILOBA EXTRACT . SOYBEAN LIPID . CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA) EXTRACT . GLYCERYL STEARATE . LECITHIN . TOCOPHEROL . ASCORBYL PALMITATE . MYRISTYL LACTATE . CITRIC ACID . [+/- MAY CONTAIN : CI 77491 CI 77492 CI 77499 (IRON OXIDES) . CI 77019 (MICA) . CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) . ]

Nuanțe disponibile : 3
Nuanța prezentată : 1 ( Ivory Beige )
Cantitate : 2g

Dacă vă tentează produsul, profitați de ofertă! Pe Aoro este acum redus la 89 RON, în condițiile în care îl găseați de la 100 de lei în sus! 

Pe scurt, dacă îl găsiți la ofertă, eu zic că merită! În alte condiții, nu ar fi o prioritate. 




You may also like