Review : Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner Set

0 Comments
              Hei hei! Oficial, reintru în activitatea mea obișnuită de beauty blogger! Tocmai ce am postat zilele trecute o ținută, iar acum a sosit momentul pentru un review. Chiar îmi pare rău că nu am mai postat nimic în ultima perioadă, însă așa cum v-am mai spus, am început facultatea,m-am mutat în București și am vrut puțin timp pentru mine, să mă acomodez mai repede. Chiar îmi place la facultate - în cazul în care nu știți, sunt la ASE, la Informatică economică cu predare în limba engleză. Așadar, promit că voi încerca să fiu activă și în continuare.

               Să revenim la subiectul zilei : am decis să vă vorbesc astăzi despre primul produs marca Bobbi Brown încercat de mine vreodată ( de fapt, primele două, căci voi prezenta un set ) . Setul în cauză este format din două eyelinere gel : Long-Wear Gel Eyeliner Set. Sunt convinsă că știți că aceste produse sunt foarte celebre, nu doar pentru calitatea lor, dar și datorită cunoscutului make-up artist cu același nume. Cu siguranță toate pasionatele de machiaj și nu numai au citit sau au în plan să răsfoiască Bobbi Brown Makeup Manual. Eu am avut ocazia să răsfoiesc această carte și îmi doresc să le citesc și pe celelalte, însă mai mult îmi doream să folosesc produsele acestea. Pentru mult timp nu le-am găsit în România, dar nici nu am vrut să le comand din străinătate pentru că eram prea nerăbdătoare, plus că preferam să îmi iau ceva ce găsesc deja aici. Cu toate acestea, soluția a venit din partea magazinului Aoro care, spre marea mea bucurie, comercializează produse Bobbi Brown; puține, ce-i drept, dar suficiente pentru a-mi satisface curiozitatea. De aici mi-am luat acest set de două eyelinere. Curioase dacă merită investiția sau dacă așteptările mele au fost satisfăcute, poate chiar întrecute? Citiți în continuare și veți afla răspunsul!






„Acest produs spectaculos combină aspectul unui tuș lichid aplicat cu ușurința unuia tip gel. Persistent, rezistent la apă și ușor de aplicat, se usucă rapid iar odată aplicat, rămâne intact!”
Descriere preluată de aici.


Sunt foarte mulțumită de calitatea produselor! Setul este alcătuit din două eyelinere gel diferite : unul negru ( Black Ink ) și unul maro ( Sepia Ink ) . Cutiuța cu produse a fost bine ambalată, în țiplă, ceea ce rar mai întâlnești, dar la un astfel de brand, cred că era și normal să fie cât mai bine ambalate produsele. Borcănașele sunt relativ mici - 3 g fiecare, însă nu cred că acest lucru e un lucru negativ pentru că tușurile sunt destul de intense, nu e nevoie de mult produs pentru a obține un rezultat bun, deci se vor consuma un pic mai greu. Setul mai conține o pensulă mică, foarte utilă, mai ales dacă nu dețineți încă una! Îmi place că pot aplica tușul precis cu această pensulă și pot trasa linii de diferite grosimi și lungimi.

             Un alt lucru care îmi place mult este design-ul recipientelor. Borcănașele sunt foarte rezistente, simple dar elegante. Mărimea recipientelor îmi permite să le depozitez ușor și le-am făcut loc rapid în beauty case-ul meu supraîncărcat. Vechiul meu tuș gel avea recipientul prea mare și dacă nu îl așezam într-o anumită poziție, era posibil să nu stea bine. Mai jos aveți mai multe poze cu fiecare tuș în parte :







               Cum am spus mai sus, setul include și o pensulă mică, ideală pentru aplicarea tușului. Este utilă, mai ales pentru cele care nu dețin o astfel de pensulă sau  care cumpără pentru prima dată un tuș sub formă de gel. Totuși, eu mai consider această pensulă ideală pentru aplicarea rujului sau a unei cantități mici de fard în colțul intern - ceea ce vreau să subliniez e că aveți posibilitatea de a întrebuința pensula în fel și chip!




























            Mai jos puteți vedea câteva machiaje în care am folosit atât tușul maro, cât și tușul negru. Ambele se aplică la fel de ușor și sunt foarte intense. Sunt rezistente, întrucât nu am avut surpriza să mi se întindă sau să curgă tușul. Atâta timp cât tușul nu s-a uscat, se lucrează foarte ușor cu acesta, însă trebuie să menționez că se usucă foarte repede. Eu prefer oricând un tuș care se usucă repede decât unul la care sunt nevoită să aștept un pic, pentru că nu suport să mă murdăresc în pliu când clipesc, însă trebuie să lucrați rapid și cât mai precis, pentru că dacă se întâmplă să greșiți, nu îl veți șterge așa de ușor! De ce? Pentru că, pe lângă faptul că e intens, e și foarte rezistent. Abia îl îndepărtez cu apă micelară! Așadar, e un plus mai ales dacă aveți pleoape uleioase și nu de puține ori ați avut probleme cu rezistența tușului.               




                 Tușul poate fi folosit chiar și pentru tehnica gelului, însă trebuie să recunosc că e un pic mai greu de lucrat cu acest tuș în această tehnică pentru că nu îl pot estompa atât de bine pe cât îmi doresc datorită uscării rapide a produsului odată ce a fost aplicat. Acesta ar fi singurul aspect negativ de până acum.  Nu în ultimul rând, prețul joacă și el un rol important. Este un pic cam mare, dar eu zic că merită!




Cu ajutorul pensulei, luați produs din recipient. Eliminați excesul înainte de a aplica produsul. Lucrați rapid cu produsul întrucât odată uscat devine rezistent la transfer. 


Preț : 187 lei
Cantitate : 2 x 3 g
Găsiți produsul în România prin Aoro.

Ce părere aveți despre acest tus Bobbi Brown?
Ați folosit vreodată produse Bobbi Brown? Ce părere aveți despre ele?




You may also like