Problema iluminatului in studioul de makeup

0 Comments
          Hei hei! De când machiez și alte persoane înafară de mine, prietenele mele și rudele mele, mi-am creat în minte un plan, mi-am imaginat cum ar arăta colțul meu perfect de frumusețe. Deocamdată nu dețin un studio, însă mă gândesc serios la acest aspect, din mai multe motive. Însă principala problemă pe care o am și acum, dar cu care mă voi înfrunta și pe viitor este aceea a iluminatului. 

          Probabil multe dintre voi veți spune : bun, ai nevoie de lumină, dar de ce nu te machiezi/nu machiezi alte persoane la lumină naturală? Se spune că e cea mai bună. Într-adevăr, sunt de acord cu voi, e cel mai indicat să ne machiem la lumină naturală, însă nu trebuie să omitem un lucru : se întâmplă să avem cliente nu doar dimineața, la orele ideale, ci și seara, iar lumina nu ne va mai ajuta prea mult. De asemenea, lumina naturală din sezonul estival nu are aceeași intensitate ca aceea din sezonul rece - bloggerițele de beauty cred că știu cel mai bine despre ce vorbesc, pentru că nu de puține ori ne chinuim iarna să facem poze cât mai clare, cu culorile cât mai apropiate de realitate, în lipsa luminii naturale intense. Același lucru se aplică și la machiaj : nu numai că la un moment dat lumina naturală nu te va mai ajuta, dar un sistem de lumini ne va ajuta să vedem mult mai bine tot ce avem de corectat, plus că nici nu ne obosim ochii.

            Cea mai indicată lumină este cea caldă, galbenă. În niciun caz nu trebuie să folosim becuri cu lumină albă pentru că această lumină face tenul să pară obosit, gri-albăstrui. De asemenea, trebuie să poziționăm luminile astfel încât să nu cadă de sus, pentru că se creează efect de umbre sub ochi și e posibil să te inducă în eroare. Din acest motiv, eu sunt în căutarea becurilor cu lumină caldă, iar Magicled m-a salvat!





Am găsit aici mai multe tipuri de becuri cu lumină caldă și cât de curând voi plasa comandă! Deocamdată nu mă grăbesc, ci aștept data de 31 octombrie, căci atunci pe Magicled.ro vor fi reduceri de 50% reducere la produsele de top. Detalii aici.

Voi ce sistem de iluminare folosiți? 




You may also like