Personalizeaza-ti cu stil propriul spatiu!

0 Comments
                  Hei hei! Nu știu ce părere aveți voi, dar mie îmi place să îmi personalizez propriul spațiu, indiferent dacă îl împart sau nu cu cineva. Îmi place să îmi creez propriul colțișor în care să mă simt bine, să mă simt în largul meu, nu constrânsă de cineva. Acest lucru îl pot face îl fel de fel de moduri, plecând de la decorarea camerei, asortarea detaliilor sau un parfum discret, potrivit personalității mele. Astăzi vă voi spune despre cum puteți face și voi asta prin intermediul detaliilor.

                  Spre exemplu, puteți să vă personalizați o mochetă. Eu am făcut deja asta și atmosfera este deja schimbată în spațiul meu. Am reușit să îmi personalizez spațiul personal prin intermediul unei mochete Kledor. Kledor comercializează produse de cea mai înaltă calitate, recunoscute pe plan european. Cu o experiență de 10 ani în domeniu, aceștia pun la dispoziția clienților mochete, covoare și bariere de praf. Clienții sunt din toată țara, iar fidelitatea lor și calitatea produselor îi recomandă, acesta fiind un argument în plus pentru care să apelați pe viitor la serviciile oferite de aceștia. 


Ceea ce îi diferențiază pe aceștia de alte firme este faptul că avem posibilitatea să ne personalizăm mochetele. Este foarte important pentru Kledor ca toți clienții să fie satisfăcuți și, pentru că înțeleg importanța identității brandului, oferă acest serviciu. Astfel, clienții au posibilitatea să își personalizeze mochetele prin logo-uri și design-uri într-o largă paletă de culori. Care ar fi avantajul folosirii unui astfel de serviciu? Spre exemplu, crește eficiența promovării identității vizuale a brandului, asigurarea unei prezențe unice, de top, în cadrul evenimentelor sau pur și simplu adăugarea unei amprente personale în decor. La rândul său, producătorul va pune la dispoziția clientului o varietate de baze de mochete, în varii texturi, înălțimi, fire sintetice sau naturale. Nu în ultimul rând, să nu uităm de calitatea superioară a produsului!

Ce părere aveți? V-ați achiziționa un astfel de articol personalizat pentru spațiul personal/pentru firmă?



You may also like