Oasap Order & Outfits

0 Comments
              Hei hei! A trecut ceva timp de când am primit acest colet, însă cu noile schimbări, efectiv nu am avut timp nici să fac câteva poze bune pentru blog. În cele din urmă, m-am mobilizat și astăzi vreau să vă arăt ultima mea comandă de la Oasap. Unul dintre articole l-ați văzut deja aici.

              Bluzița aceasta este favorita mea! Materialul este foarte plăcut la atingere, ușor, iar culoarea este intensă! Nu am avut probleme la spălat cu aceasta. Îmi place că se poate accesoriza cu ușurință și o pot include atât în ținute mai elegante, dar și în ceva casual. Ceea ce face deosebită această bluză este decorația de pe spate : o fundă uriașă!





                 Celălalt articol este un maieu vaporos, cu imprimeu floral și volănașe. Din păcate, vremea nu îmi mai permite să îl port, însă abia aștept vara următoare! Mă simt foarte comfortabil în el!



Bluză : Oasap
Maieu : Oasap

Care articol vă place mai mult și de ce?



You may also like