Cum alegi fotograful potrivit

0 Comments
                  Hei hei! Fie că este vorba de un botez, o nuntă, o zi de naștere sau o colaborare în domeniul fashion&beauty, trebuie să avem mare grijă când alegem fotograful cu care vrem să lucrăm. În ziua de azi, toti amatorii care au o cameră performantă ( sau nu! ) se intitulează fotografi profesioniști, ceea ce nu mi se pare în regulă. Majoritatea amatorilor au impresia că dacă apeși de câteva ori pe butonul aparatului foto și ai o cameră ultra-mega-scumpă și performantă, dar folosită doar pe modul Auto, gata ești fotograf și ca atare transmiți asta mai departe, nerealizând că aceștia mai au mult de lucrat, începând cu lumina, sursele de lumină și cum afectează aceasta calitatea pozelor ( în bine sau în rău ) - și nu mă refer aici la afirmația „lumina naturală e cea mai bună”, ci la modul în care te poți juca cu lumini de diferite proveniențe pentru a obține ceea ce vrei tu! Nu mai zic de amatorii care se bazează doar pe Photoshop -da, sunt de acord cu utilizarea acestuia, dar nu într-un mod abuziv și nu ca alternativă pentru salvarea unei poze, căci dacă o poză nu e trasă bine din aparat, nicio setare în Photoshop nu o va face de milioane!

                  Eu, din experiența mea, pot spune că am avut noroc de colaborări cu fotografi talentați, însă nu vreau să mă limitez doar la o persoană cu care să lucrez. Indiferent că e vorba de un shooting beauty sau de o petrecere/etc, vreau să găsesc un fotograf potrivit nevoilor mele. Dacă e vorba de un eveniment mai amplu, precum o nuntă, botez, mi-ar plăcea ca acel fotograf să fie disponibil în permanență, pe durata evenimentului și să surprindă cadre cât mai interesante. La Studio Chipurici am găsit aceste poze foarte expresive și foarte reușite. Fotograful are o viziune foarte interesantă și cred că se potrivește cu a mea, deci e posibil să am în vedere o viitoare colaborare. 




Voi ce căutați de la un fotograf?
Ce așteptări aveți?



You may also like