Ai nevoie de unelte gradina?

0 Comments
           Hei hei! Va rog sa imi scuzati absenta de pe blog, insa tocmai ce am inceput o noua etapa a vietii mele : am inceput facultatea si m-am mutat la Bucuresti. Am fost nevoita sa imi rezerv putin timp pentru mine, pentru a ma adapta rapid noii situatii, dar am avut si probleme cu netul si abia acum cateva zile am reusit sa solutionez asta. :) Fie vorba intre noi, ma simt foarte bine la camin, chiar imi place noua etapa a vietii in care ma aflu, insa trebuie doar sa imi gestionez timpul astfel incat sa am timp si pentru blog, caci un obiectiv principal este acela de a imi canaliza energia catre studiu, catre facultate. 

            In paralel cu tot ce v-am spus mai sus, tatal meu m-a rugat sa cautam pe net cateva solutii pentru gradinarit - are el o idee si vrea sa gaseasca uneltele necesare, plus ca se ocupa cu asta de mult timp! Asa am gasit Venus DHS, un importator direct si distribuitor al unei game variate de scule si unelte de mana folosite in constructii, finisaje, amenajari interioare, gradinarit, ateliere mecanice, electrice si nu numai!

            Acestia sunt prezenti pe piata din Romania de aproape doua decenii, iar in tot acest timp, compania si-a format o retea stabila de peste 1500 de clienti - atat utilizatori directi si distribuitori, cat si cunoscute retele de hypermarketuri. Bun, stim aceste informatii pretioase despre compania Venus DHS. Dar de ce oare sa apelam la ei? Ce avantaje avem? Pai, avantajele ar fi ca : beneficiem de preturi de producator, de consultanta tehnica gratuita. flexibilitate in negocierea conditiilor comerciale de colaborare, modul de ambalare si prezentare sunt moderne. Nu in ultimul rand, compania ofera un program de fidelizare pentru clientii si colaboratorii loiali. Super,nu e asa?

             Din categoria uneltelor pentru gradinarit, sunt disponibile furtune de apa, pompe pentru stropit si atomizoare, prelate, foarfeci, fierastraie, articole camping si articole diverse pentru gradina si uz casnic. Tatal meu a folosit si inca foloseste astfel de benzi pentru picurare si s-a bucurat cand le-a gasit disponibile aici. Planuieste sa ii contacteze telefonic pentru a afla si alte detalii si, cine stie, poate va plasa si o comanda. Daca si voi ati cautat asa ceva si nu ati gasit, aici cu siguranta veti cauta ceea ce va doriti!

Unelte gradina Venus DSH

Ei, ce spuneti? Veti apela la aceasta companie pentru a procura unelte pentru gradinarit si nu numai?









You may also like