Step by step : Sparkling Blue Make-up

0 Comments
              Hei hei! Astăzi vreau să vă arăt un machiaj intens, cu sclipici albastru. Și pentru că nu vreau doar să vă arăt acest machiaj, am pregătit un tutorial step by step pentru a vă ajuta și pe voi să îl faceți. Nu am folosit doar produse profesionale, ci și produse mai prietenoase cu bugetul pentru a vă demonstra că și cu produse mai accesibile puteți ajunge la rezultate satisfăcătoare. Oricum, la finalul postării vă voi oferi câteva alternative pentru produsele mai scumpe. Pozele sunt făcute atât cu bliț, cât și la lumina naturală. 

 1. Aplicați primer pe pleoape . Mai departe, creez forma din creion negru și o estompez puțin cu o pensulă mică ( ori plată, ori pentru smudge, ori burețel ) . Eu nu folosesc scotch pentru a face acea formă în exterior, dar dacă pentru voi e mai comod așa, puteți proceda astfel. Eu prefer să fac forma cu mâna liberă, iar la final să corectez cu un corector pe care îl aplic și pe cearcăne sau șterg cu șervețelul umed ( dacă e cazul ) .

2. Peste creion aplic fard mov mat, mergând mai mult spre colțul intern și fără să urc prea mult spre arcadă. Estompez puțin cu o pensulă pufoasă.

3. Aplic un creion jumbo într-o nuanță naturală, ușor sidefată pe arcadă, iar apoi fixez cu un fard sidefat într-o nuanță apropiată. Aplic fard negru mat peste forma creată inițial, apoi reaplic fard mov, având grijă să estompez nuanțele. Următorul pas este să aplic creionul Nyx Jumbo Milk pe pleoapa mobilă cu ajutorul unei pensule plate de dimensiuni mici, având grijă să nu stric forma de semilună creată prima oară din creion. 

4. Peste creionul alb aplicat anterior aplic un fard albastru sidefat

5. Aplic Glitter Glue de la Too Faced peste fardul albastru aplicat mai devreme, iar cu o pensulă mică plată aplic cu grijă sclipici. Nu trebuie neapărat să fie sclipici special pentru machiaj, puteți la fel de bine să folosiți unul pentru unghii, cu particule mici. Eu, de exemplu, am folosit sclipici pentru unghii! Acum urmează partea mai dificilă : conturăm pleoapa mobilă cu tuș gel, iar cu același tuș redefinim forma creată prima oară din creion. Aplicăm tuș negru pe toată suprafața unde este fard negru, iar apoi estompăm cu o pensulă mică, de smudge. La nevoie, reaplicați fard mov. Am folosit tuș și pe interiorul pleoapei inferioare, iar la exterior am aplicat fard negru. Am rimelat genele, am conturat sprâncenele, am aplicat corector și am fixat cu pudră! 

Machiajul ochilor este acum gata!













Ce-i drept, sunt puțin dificile aceste tehnici, însă cu răbdare le puteți învăța. Eu am reușit să le învăț singură, însă consider că mai am nevoie să le consolidez. Secretul e să lucrăm cu mișcări mici, cu pensule mici pentru a fi cât mai preciși. Poate alte persoane nu lucrează astfel, depinde de maniera fiecăruia, însă fiind perfecționistă din fire, consider că această metodă e cea mai potrivită pentru mine. 

Produse folosite :

*Too Faced Shadow Insurance ( alternativă : primer ELF, Essence,Rimmel,Radiant,Artdeco )
*Nyx Jumbo Milk ( alternativă : orice corector cremos în nuanța pielii )
*Just Cosmetics Jumbo Milk
*Paleta 120 culori
*Too Faced Glitter Glue ( alternativă : luciu de buze transparent. Adezivul de gene e prea puternic pt glitterul aplicat pe pleoapa mobilă și la final vă veți simți pleoapele grele și încărcate )
*Sclipici pentru unghii cu particule mici
*Tuș gel Love Alpha
*Mascara Sephora ( alternativă : orice mascara preferată )
*MUFE Aqua Brow ( alternativă : orice fard mat în nuanță apropiată )
*Paleta corectoare Make-up Studio ( alternativă : orice corector potrivit tipului tău de ten )

Ce părere aveți? Vă place machiajul?
Veți încerca să îl reproduceți? Dacă da, aștept cu drag poze din partea voastră cu rezultatul final. :)


You may also like