Review+Tutorial : Sapun pentru curatarea pensulelor Da Vinci

0 Comments
                Hei hei! Am pregătit astăzi un nou articol tip review pentru voi, care include și un mic tutorial step by step cu poze. De când machiez, întotdeauna m-a preocupat și igiena, uneori chiar mai presus decât tehnica de lucru în sine. Atunci când folosești diferite texturi ale produselor de machiaj, ba mai mult machiezi și alte persoane, este important ca atât pensulele, cât și produsele de machiaj să fie atent îngrijite, curățate și dezinfectate. Astăzi vreau să vă prezint un produs destinat acestui lucru -  este vorba despre un sapun Da Vinci, special creat pentru curățarea optimă a pensulelor, fie din păr natural, fie din păr artificial. De-a lungul timpului, am folosit diverse metode și produse, precum : șampoane speciale pentru curățarea pensulelor, spray-uri pentru curățarea și dezinfectarea instantă ( deci nu cu un efect de curățare în profunzime, ci mai degrabă ideale pentru curățarea rapidă, între cliente ), săpun normal antibacterian, șampon hidratant sau pentru bebeluși, urmat de un balsam hrănitor și mască ( mai ales pentru pensulele din păr natural ) , ulei de măsline și alcool izopropilic. Cu excepția uleiului de măsline și a alcoolului izopropilic, nu am fost pe deplin satisfacută de aceste metode pentru că încă rămâneau reziduuri de machiaj, mai ales în cazul produselor cremă/fluide. Cât despre alcoolul izopropilic, părerile sunt împărțite, însă eu am observat că în timp se aspresc perii pensulelor, în special cei din păr natural; mai degrabă îl folosesc în cazul în care am nevoie de uscare instantă și de curățare bună în același timp. Cât despre produsele din comerț sub formă lichidă, nu prea mai am încredere, mai ales după ce mi-am tras țeapă cu un produs scump ( în curând vă voi povesti despre ce e vorba ) . Așa că m-am informat foarte bine și așa am ajuns la săpunul Da Vinci! Dacă mi-a stisfăcut nevoile sau nu, veți afla dacă citiți în continuare!






























Săpun pentru curățare cu efect de recondiționare

Pensula cosmetică se simte rănită, mai ales de reziduurile din perii acesteia!
Reziduurile de machiaj se adună în peri, având ca efect deteriorarea acestora.
Pentru întreținerea regulată ( ex : spălarea și curățarea în profunzime a pensulelor ), vă recomandăm săpunul nostru special creat, compus din uleiuri vegetale pure cu efect de recondiționare.
Îngrijit astfel, perii pensulei își vor menține elasticitatea și finețea pentru o perioadă mai mare de timp. 
Potrivit pentru pensule din păr natural sau artificial.”

descriere preluată de pe site-ul oficial


De cum am văzut produsul, mi-a plăcut ambalajul produsului - este o carcasă metalică, rezistentă. Totuși, mă temeam că se va lipi produsul cu timpul de carcasă, însă când am desfăcut cutiuța, am observat că dedesubt are o folie de protecție - de plastic, cred, deci dacă o las acolo nu cred că voi avea probleme. 

Un alt lucru pe care l-am remarcat prima dată a fost mirosul plăcut, ce mă duce cu gândul la lămâie. Acest miros dispare, oricum, după ce pensula este clătită. Pe mine mirosul nu mă deranjează, ba chiar e plăcut și nu m-ar fi deranjat dacă ar fi rămas un pic și în perii pensulelor, dar e mai bine așa! 

Cantitatea de produs e destul de mare, după părerea mea, și cred că îmi va ajunge pentru mai multe spălări, având în vedere că nu trebuie decât să „plimb” pensula de 2-3 ori pe suprafața săpunului, iar cantitatea luată astfel e suficientă pentru a o spăla și curăța în profunzime.

Așa cum este menționat și în descrierea oficială, produsul este destinat atât pentru curățarea pensulelor din păr artificial, cât și pentru cele din păr natural. În ambele cazuri reziduurile au fost perfect îndepărtate! Dacă nu mă credeți pe cuvânt, analizați aceste poze!

În prima poză, am luat o pensulă din păr sintetic plină de corector - deci un produs cremos, care e un pic mai dificil de curățat. Fără a depune prea mult efort ( cum aș fi făcut dacă foloseam doar un șampon obișnuit ) , am curățat foarte repede și foarte bine pensula de orice reziduu! Tot nu v-am convins? Vă invit să analizați poza următoare!

 Aici am luat două pensule pentru fond de ten folosite - nu orice fond de ten, ci REVLON! Așa cum probabil știți, este cel mai dificil când vine vorba de îndepărtarea lui din pensule datorită texturii sale rezistente. Dacă până acum aveam surpriza neplăcută de a mai rămâne urme după mult efort depus, acum am avut surpriza de a vedea că reziduurile au dispărut. Ce-i drept, am avut un pic de insistat în acest caz (în sensul că a trebuit să revin după prima clătire la săpun, pentru a curăța și a doua oară), dar rezultatul final contează! Pentru mine acesta a fost testul suprem care mi-a demonstrat că acest produs chiar merită! 
Dacă ar fi să compar timpul de uscare al pensulelor spălate astfel cu alte metode, pot spune că nu se apropie de alcoolul izopropilic ( deh, e alcool, se evaporă imediat, nu ca apa ), însă chiar și așa, cine a spus că acest săpun a fost destinat pentru un rezultat instant? Contează că își face bine treaba!

Un alt aspect pozitiv este că perii nu s-au asprit după folosirea produsului, ba chiar i-am simțit (doar foarte puțin) mai moi. Forma acestora nu a avut de suferit, ceea ce e bine.  Am mai observat și că produsul nu face foarte multă spumă, ceea ce e un mare beneficiu! Nu trebuie după să insist să îndepărtez spuma din perii! 

Nu în ultimul rând, prețul mi se pare super avantajos raportat la calitate și cantitate - doar 24 lei!


Am pregătit un mic tutorial step by step pentru a vă arăta cum puteți obține aceleași rezultate!

1. Înmuiați puțin pensula în apă (mie îmi place să fie călduță, nu fierbinte;simt că se curăță mai bine).
2. Treceți cu pensula de 2-3 ori pe suprafața săpunului pentru a lua produs.
3. Masați perii în palmă pentru a-i curăța cât mai bine.
4, Clătiți bine pensula până când nu mai rămâne nicio urmă de machiaj sau spumă.
5. Pensula este acum curată! O poți așeza pe un prosopel curat și să o lași la uscat.


Ingrediente :
Cantitate : 40 g
Preț : 24 lei
Găsiți acest produs pe Aoro.
Data viitoare vă voi vorbi despre un alt produs marca Da Vinci. Oare despre ce produs credeți că este vorba?

Voi ați folosit produse Da Vinci? Ce părere aveți despre ele?




You may also like