Review : Pensula rotunda pentru blending Da Vinci

0 Comments
             Hei hei! Recent v-am vorbit despre un produs foarte bun pemtru curățarea pensulelor marca Da Vinci, iar atunci v-am promis că vă voi vorbi curând și despre un alt produs Da Vinci, și anume despre o pensulă. De când am început să machiez, pensulele m-au preocupat mereu, pentru că sunt principalele instrumente cu care poți ajunge la rezultatele dorite! Am cunoscut diverse branduri, am și încercat câteva pensule de la mai multe firme, însă nu folosisem deloc de la Da Vinci, cu toate că auzisem numai cuvinte de laudă!
             Cu timpul am aflat atât avantajele și dezavantajele folosirii pensulelor din păr natural, cât și aspectele pozitive și negative ale folosirii pensulelor din păr artificial. Am ajuns la concluzia că ambele variante sunt necesare, iar producătorii de pensule Da Vinci au un punct de vedere asemănător cu al meu. În cazul în care nu știați, pensulele sunt produse în Germania ( Nuremberg, mai exact ). În producerea lor, aceștia folosesc, în funcție de viitoarea utilizare a pensulei, păr de zibelină ( roșcat sau negru ), păr de ponei sau de capră. Pentru pensulele pentru blush sau pudră ( liberă sau compactă ) , aceștia folosesc păr de capră. Pentru pensulele pentru farduri/ochi ( în special cele pentru blending sau pentru definire ) , se folosesc peri negri de zibelină, dar și de ponei. Pentru pensulele pentru buze, farduri, contur sau eyeliner se folosesc peri roșcați de zibelină. Pensulele fabricate din peri artificiali sunt pentru sprâncene, farduri, corector, buze, tuș, pudră, fond de ten sau blush. 

              Singura pensulă pe care o dețin momentan de la această firmă este cea mică, rotundă pentru blending. Dacă mi-a satisfăcut nevoile și așteptările, citiți în continuare și veți afla părerea mea despre acest produs!



* Potrivită pentru aplicarea fardului.
* Potrivită pentru definirea pleoapei - așa-numita tehnica „banană” 
* Potrivită pentru amestecarea/blenduirea fardurilor pe pleoapă.
* Potrivită pentru obținerea unui rezultat subtil, cu linii bine estompate, și nu dure.
* În timpul aplicării, fardul nu se împrăștie.
* Produsul este fabricat astfel încât să nu se risipească prea mult produs în timpul aplicării.
* Se evită aplicarea unei cantități prea mari de fard în pliu datorită mărimii pensulei, cât mai ales a periilor.
*Perii sunt foarte moi.
* Mâner negru, lăcuit, foarte confortabil.”
Descriere preluată și tradusă de aici.



De când am început să o folosesc, nu mă mai pot dezlipi de ea! Dacă până acum preferam pensulele Real Techniques sau Sigma pentru a defini pliul pleoapei, acum le-am lăsat baltă în favoarea acesteia! Perii sunt destul de mici, dar potrivit de denși, astfel încât să îmi ofere posibilitatea de a avea o aplicare precisă. Nu numai că pot aplica fardul așa cum trebuie în pliu și pot crea umbra perfectă, dar pot blendui foarte ușor nuanțele de fard în acea zonă.  Pensula o pot folosi și doar pentru blending, însă de ce să nu mă bucur și de celălalt avantaj și să nu obțin rezultatul dorit? Eu oricum niciodată nu am folosit pensula doar într-un singur scop, ci mi-a plăcut să jonglez și să folosesc o pensulă în mai multe scopuri, în funcție de nevoile mele din acel moment. Un alt lucru pentru care consider pensula aceasta potrivită e pentru estomparea creionului/gelului când vreau să realizez un machiaj în aceste tehnici, fie că îl aplic în pliu sau pe pleoapă. 


Pentru că pot lucra pe suprafețe mici cu această pensulă și pentru că aplic fardul mai mult prin mișcări de tapotare decât prin mișcări dute-vino, nu mi s-a întâmplat să pierd produs în timpul aplicării sau să pice fard pe obraz/sub ochi. Desigur, aici contează foarte mult și fardurile folosite; dacă fardurile sunt de proastă calitate, tot va cădea sub ochi/pe obraz, deci nu ar fi de vină pensula sau maniera de lucru, ci doar fardurile. 


Un alt lucru care îmi place, pe lângă precizia cu care pot aplica fardul datorită design-ului pensulei, este faptul că perii sunt foarte moi. Când aplic produs pe pleoape, nu simt nicio senzație neplăcută, nu mă irită sau zgârie; ba din contră, sentimentul este unul foarte plăcut, ușor. Întotdeauna voi urî pensulele cu perii foarte aspri pentru că nu doar că senzația e neplăcută, dar parcă și fardul se aplică aiurea! În plus, nu vreau să îmi chinui clientele cu astfel de pensule, deci ustensile cu perii moi precum îi are aceasta sunt exact ce am nevoie! 



Mânerul pensulei este un pic mai gros față de cel al pensulelor cu care eram obișnuită ( Real Techniques sau Sigma ) și puțin mai scurt, însă este foarte comod. În plus, mânerul negru, lăcuit, are un aspect foarte elegant, care parcă mă îmbie și mă convinge să revin la această pensulă mică. 


Pensula se curăța foarte ușor, indiferent că folosim săpunul comercializat de aceștia sau orice alt produs, precum șampon special, soluție spray pentru curățare, șampon obișnuit, alcool izopropilic, săpun lichid sau detergent de vase combinat cu ulei de măsline. Eu am curățat-o cu săpunul Da Vinci, dar și cu alcool izopropilic. Din fericire, până acum nu am avut surprize să pierd peri nici la spălare, nici în timpul utilizării. Să sperăm că nici pe viitor nu voi păți asta! 

Aș aminti un singur aspect negativ, însă mai degrabă e unul subiectiv : prețul e cam ridicat. Totuși, eu consider că și calitatea produsului este pe măsură, deci pot face un compromis pentru a cumpăra și alte pensule Da Vinci. Desigur că puteți găsi și alternative mai ieftine, însă asta depinde doar de voi. Cum am spus, eu pot face un compromis pentru a cumpăra și alte pensule pentru că aceasta mi-a satisfăcut nevoile și e așa cum mă așteptam! 


Nume complet : Blender Eyeshadow Brush Small Round, Dark Sable
Preț : 50 lei
Greutate : 9,1 g
Lungimea perilor : 0,9 cm
Lungimea pensulei : 15,5 cm

Găsiți pensula blending Da Vinci pe Aoro.

Ați folosit pensule Da Vinci? Ce părere aveți despre ele?
PS : Dacă sunteți curioase, puteți vedea aici cum se fabrică pensulele.




You may also like