Review : Paleta Corector Profesionala Make-Up Studio

0 Comments
               Hei hei! Am pregătit pentru voi un nou review! Recent am postat pe pagina de Facebook această poză, iar câteva fete m-au întrebat prin mesaje private cum am ajuns la acel rezultat. Un mic pont este deja menționat în descrierea pozei, și anume faptul că am folosit un corector și fondul de ten Revlon Colorstay, însă nu e suficient de clar pentru că nu am menționat și denumirea corectorului. Articolul de astăzi este menit să alunge misterul, iar încă din simplul act de citire al titlului vă puteți da seama că este vorba de paleta corectoare profesională de la Make-up Studio.
































* Paleta cu 6 nuante de corector si carcasa catifelata, disponibila in 2 variante.


Paleta este așa cum mă așteptam : micuță, dar elegantă. Ambalajul este cauciucat, mat, iar în interior este prevăzut cu o oglindă. Paleta conține 6 nuanțe de corector, dispuse în mod egal pe 2 rânduri. 
Am ales această variantă a paletei pentru că, pe lângă nuanțele potrivite tenului, aceasta mai conține și un corector maro închis potrivit pentru contouring, unul verde ideal pentru camuflarea petelor roșii și unul portocaliu pentru imperfecțiunile de culoare albastră - eu am astfel de pete, mai exact între nas și ochi ( unde se poziționează ochelarii ) . Am vrut o paletă versatilă, iar aceasta exact așa este!


Corectoarele sunt destul de pigmentate și nu e nevoie de foarte mult produs pentru a ajunge la rezultate optime. Eu recomand aplicarea corectoarelor cu pensula, apoi estomparea cu o pensulă pufoasă/burețel pentru un efect cât mai natural. 

Pentru a vedea cât de bine acoperă, am decis mai întâi să îmi camuflez petele,cearcănele, etc. Am folosit doar corector, fără fond de ten. 




Totuși, pentru că nu am fost convinsă 100% de capacitatea acestui produs de a camufla, am decis să fac un test - am încercat să camuflez tatuajul mamei mele. Am folosit nuanța nr. 3 aplicată direct pe piele ( a 2-a poză ), apoi am aplicat fond de ten Revlon Colorstay ( a 3-a poză ) . Nu știu ce părere aveți voi, dar pe mine m-a convins!

Singurul aspect negativ ar fi acela că paleta, fiind cauciucată, se murdărește ușor de produs atât în interior, cât și la exterior, plus că se curăță fooooarte greu. Eu am o problemă cu asta, căci nu suport să am paletele murdare!

Nu în ultimul rând, trebuie să avem grijă la fixarea produsului, pentru a evita strângerea acestuia! Recomand ori să nu aplicați mult și să îl fixați cu pudră, ori să aplicați primer înainte! 


* Nuanta green se foloseste pentru mascarea imperfectiunilor de tonalitate rosie, respectiv orange pentru cele de culoare albastra; 
* Se aplica folosind pensula pentru corector sau cu degetele, prin tapotare.


Ingrediente :
Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Paraffin, Hydrogenated Polyisobutene, Candelilla Cera (Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax), Octyldodecanol, Cetyl Palmitate, Petrolatum, Cera Alba (Bees Wax), Magnesium Myristate, Carnauba (Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax), Hexyl Laurate, Tocopherol, Oleth-10, Propylene Glycol, Lanolin Alcohol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Cetearyl Alcohol, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Alphalsomethyl Ionone, Cinnamyl Alcohol, Parfum si poate contine [ /- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 12085, CI 16035, CI 45380, CI 19140, CI 77007, CI 15985, CI 75470].

Valabilitate : 12 luni de la deschidere
Preț : 118,55 lei
Greutate : 6 x 1 ml
Găsiți produsul aici. Dacă vreți și alte produse Make-up Studio, pe ProduseCosmetice găsiți o mare varietate! 
PS : Dacă comandați de minim 90 lei, beneficiați de transport gratuit prin curier rapid!

Ce părere aveți? Ați folosit acest produs?
Eu cu siguranță voi reveni la acesta!


You may also like