Review : Lotiunea micelara Bioderma Sensibio H2O

0 Comments
              Hei  hei! A sosit timpul să vă prezint un nou produs, de data aceasta fiind vorba despre un produs destinat îngrijirii tenului. Indiferent că ne machiem frecvent, mai natural sau mai strident, sau că nu folosim produse de machiaj cu zilele, este foarte important să ne curățăm și hidratăm tenul zilnic pentru a-l menține sănătos și pentru a nu ne procopsi de pe acum cu diverse probleme. Recunosc că nu am rămas niciodată fidelă unui anume produs de îngrijire pentru că nu simt că am găsit ceea ce caut. Pentru un scurt timp am folosit doar produse de la Gerovital, dar am testat și altele de-a lungul timpului și acum nu am găsit nimic care să mă facă să spun „DA, este un produs ideal pentru mine!” . Cu toate că am tenul mixt de când mă știu, iarna trecută mi s-a schimbat pentru prima dată tipul de ten, devenind uscat și sensibil ( cred că știți că, în timp, tenul poate căpăta diverse tendințe : de îngrășare,uscare, etc ). Niciun produs nu mi se mai potrivea, nici cele pentru machiajul feței, dar cu hidratarea corespunzătoare ( atât din exterior, cât mai ales din interior ) mi-a revenit tenul meu mixt, pe care îl prefer oricând în defavoarea celui uscat. Totuși, de atunci tenul meu a rămas mai sensibil, de aceea era ușor iritabil la demachiere. Între timp, citeam pe diverse bloguri păreri despre apa micelara Bioderma Sensibio , apa cu particule micele pentru pielea sensibilă, și eram curioasă să o încerc. În cele din urmă, mi-am făcut curaj și mi-am luat o sticluță, iar din luna iunie o tot folosesc. Curioase dacă mi-a satisfăcut nevoile sau dacă face ceea ce promite? Citiți în continuare!




„• BIODERMA este inventatorul soluţiei micelare.
Special formulată pentru pielea sensibilă, normală sau uscată, soluţia micelară SensibioH2O curăţă delicat faţa şi conturul ochilor îndepărtând machiajul rezistent la apă.
Micelele din formula sa atrag şi captează impurităţile, menţinând în acelaşi timp echilibrul cutanat (fără detergent, pH fiziologic).

• Ingredienţii activi cu efect calmant şi decongestionant previn şi reduc iritaţiile.

• Sensibio H2O garantează o toleranţă oculară şi cutanată excelentă (testat sub supraveghere oftalmologică).”


Descrierea este preluată de pe site-ul oficial Bioderma.


Sinceră să fiu, nu știam la ce să mă aștept. Nu eram foarte informată cu privire la modul de acțiune al acestui produs, nu știam ce este mai exact o loțiune micelară și nici nu știam ce o diferențiază de restul produselor de curățare a tenului. Ce are în plus o loțiune micelară de o face atât de deosebită și lăudată? Ei bine, diferența constă în prezența miceliilor, mici sfere care, intrate în contact cu sebumul sau cu particulele de praf, absorb murdăria și curăță în profunzime, fără a traumatiza pielea, ca rezultat al frecării repetate din dorința de a înlătura perfect urmele de machiaj. 

Loțiunea pe care o dețin eu este destinată tenului sensibil. De ce am ales eu formula pentru tenul sensibil, când puteam să o aleg pe cea pentru tenul gras/mixt, din aceeași gamă? Pentru că mi-e prea milă de tenul meu, iar acum pentru mine e mai important să nu folosesc produse care îmi pot provoca iritații sau înroșeli ale pielii decât să combat luciul din zona T - și așa m-am obișnuit cu tenul meu mixt, iar un luciu în plus chiar nu mai contează așa mult :)) . Formula pentru tenul gras conține parfum ( deci un iritant pentru mine ) , așadar se subînțelege că această formulă nu are iritanți și e foarte blândă pentru tenul nostru. În plus, în cazul în care efectul va fi unul plăcut, vreau să folosesc acest produs și pentru clientele mele. 

Produsul este disponibil în 3 recipiente de mărimi diferite, în funcție de nevoie : de 100 ml, de 250 ml și de 500 ml. După părerea mea, cea de 500 ml este cea mai avantajoasă și prietenoasă cu bugetul, însă dacă nu aveți nevoie de o cantitate mare, puteți opta pentru sticluțe de 250 ml. Un mic sfat : nu ratați ofertele! Din când în când sunt în farmacii seturi de 2 bucăți. Sticluța de 100 ml o consider ideală pentru persoanele care folosesc pentru prima dată acest produs pentru că au astfel posibilitatea să vadă dacă produsul chiar li se potrivește, fără a cheltui prea mult. Eu am decis să procedez astfel, să aleg sticluța de 100 ml. Chiar și așa, pot să vă spun că nu se consumă repede produsul. 

Prima senzație a fost destul de plăcută. Simt că mă revigorează, nu știu exact cum să descriu în cuvinte. Nu are o textură uleioasă sau lipicioasă, ceea ce îmi place. Datorită acestui fapt, nu simt nevoia să îmi clătesc după folosirea produsului fața. Îmi simt tenul foarte curat, în ciuda faptului că nu mai folosesc atât de mult produs precum aș fi făcut dacă foloseam orice alt demachiant. Eu când mă machiez, realizez unul complet : fond de ten, pudră, corectoare, blush, fixatoare, etc, multe dintre ele waterproof, așa că am de demachiat. Dacă înainte foloseam vreo 7-8 dischete demachiante ( uneori și 10! ) , acum folosesc abia 5, iar când nu sunt machiată, dar tot vreau să îmi curăț tenul folosesc una. 

Un alt beneficiu este că tenul meu nu rămâne înroșit, nu se irită și nici nu am vreo senzație de usturime după folosire. De regulă, mă ustura foarte tare în zona de sub ochi ( cearcăne + deasupra pometelui, unde aplicăm iluminator ), mă usturau pleoapele superioare și aveam zone roșiatice, dar acum mă bucur de beneficiile acestui produs și nu mai am această problemă! Este o binecuvântare pentru mine!

Un alt lucru pe care vreau să îl menționez este acela că machiajul se îndepărtează mai ușor. Totuși, în cazul produselor rezistente ( inclusiv cele rezistente la apă ) , trebuie să insist puțin mai mult, dar tot nu mă procopsesc cu iritații de „toată frumusețea” ca odinioară! Alte persoane susțineau că au văzut și alte îmbunătățiri, precum reducerea numărului de puncte negre/coșuri, dar în cazul meu nu am observat asta.

Singurul aspect negativ ar fi prețul, dar în acest caz cred că e ceva subiectiv. Spre exemplu, eu aș fi dispusă să dau 68 de lei pe sticluța de 500 ml pentru că sunt într-adevăr mulțumită, dar poate alte persoane nu își permit și vor căuta alternative ( am văzut că există și de la alte firme astfel de loțiuni, dar nu le-am încercat, deci nu mă pot pronunța ) . 



Cantitate : 100 ml
Preț : 26 lei ( sau 39 lei - 250 ml, sau 68 lei - 500 ml )
Produs fără parfum, fără alcool și fără phenoxyethanol.
Produsul este disponibil pe Aoro.

Utilizare și ingrediente ( în franceză ) :


























Ați folosit acest produs? Ce părere aveți despre el?
Eu sunt mulțumită și aș vrea și alte produse Bioderma. Aș vrea să încerc crema BB Bioderma Sensibio  .



You may also like