Outfit : Oh, how much I miss summer ...

0 Comments
            Hei hei! Am pregătit pentru astăzi o nouă ținută! Cu toate că toamna s-a instalat, se pare că ne mai bucurăm puțin de zile însorite. Eu îmi comandasem de ceva timp un costumaș de baie, dar se pare că mi-a ajuns cam târziu, deci probabil sezonul următor mă voi bucura de el. Nu veți vedea prea multe poze cu costumașul purtat de mine, căci nu mă simt confortabil postând acele poze. Am avut surpriza ca acest costum de baie să fie tanga!, nu cu slip normal, așa cum e pe site. Am decis să asortez costumul cu o pereche de pantaloni scurți și un kimono cu franjuri pe care eu îl ador!



Costumul așa arată:


Costum de baie : Amiclubwear
Kimono : Romwe
Pantaloni scurți : no name

Ce părere aveți? Ați purta kimono-ul?
Dar costumul de baie?



You may also like