Order from Milanoo

0 Comments
         Hei hei! În urmă cu ceva timp am plasat o comandă pe site-ul Milanoo, un magazin online pe care abia l-am descoperit. Știți că îmi place să fac cumpărături online, iar de ceva timp doar astfel îmi iau hăinuțe, accesorii sau produse pentru machiaj. Odată intrată pe site, am văzut mai multe hăinuțe care îmi erau pe plac, dar m-am oprit asupra a 3 articole, unul dintre ele pentru prietenul meu. Niciodată nu i-am luat ceva dintr-un magazin online, dar e un început pentru toate! Comanda a venit foarte repede, prin DHL, însă odată ajuns în țară, a fost livrat printr-o firmă de curierat rapid ( nu mai țin minte numele acestei firme, my bad ) . Chiar și așa, nu a trebuit să plătesc taxe suplimentare, ceea ce a fost ok. 
         De sandale sunt foarte mulțumită! Sunt foarte comode, stabile, poate un pic cam fixe, dar nu mi-au făcut bătăi. Sunt foarte frumoase și le ador! Cât despre rochie, sunt un pic dezamăgită pentru că e cam mare pentru mine și mi s-a părut imposibil să o îmbrac pentru că are 3 breteluțe, aplicate asimetric și mă încurcam în ele. Ideea e de a crea o rochie nouă,cred ( judecând după imaginile de pe site ) , dar mie mi-a dat doar dureri de cap! :)) Așa e frumoasă, dar pe mine nu prea îmi place cum arată, nu prea mi se potrivește. Pe modelul de pe site, pare mai scurtă, dar pentru că îmi e mare, îmi vine peste genunchi, iar mie nu îmi place deloc acest model - la fel, mi se pare că nu mă avantajează. Voi ce spuneți?



Rochie : aici
Sandale : aici

           Cât despre articolul ales pentru prietenul meu, acesta a avut noroc, mai ales că e prima hăinuță luată de pe net. Îi vine de minune, este exact mărimea lui. Nu numai atât, dar ascunde și puțin din burtică. :)) Tricoul este din bumbac.



Tricou : aici

Voi ați comandat până acum de pe acest site? Dacă da, cum a fost experiența voastră?
Eu voi mai comanda, cel mai probabil încălțăminte, iar dacă vreau și alte hăinuțe pentru mine, voi fi mai atentă la mărimi. Promit! 



You may also like