OOTD : Leather and a drop of colour

0 Comments
               Hei hei! Astăzi vreau să vă arăt o ținută cu noile mele produse de la Amiclubwear! Este prima dată când iau haine de la ei. Au multe articole foarte frumoase, însă unele sunt mai îndrăznețe. Cu toate că îmi plac și acelea, dacă mi le-aș lua și le-aș purta, sigur aș ieși din zona mea de confort ... Astăzi vă voi arăta un costumaș din două piese din imitație de piele, la care am asortat o pereche de pantofi colorați cu toc, foooarte înalt. Costumașul îmi place mult, e foarte comod, doar că el se poartă fără sutien ( așa cum sugerează poza de pe site ) , însă eu nu pot să stau fără sutien, mă simt ciudat :)) . Din păcate, se cam vede un pic, mai ales la spate, care e acoperit cu o plasă transparentă ( așa cum e în față ) . Totuși, prefer să se vadă un pic decât să nu mă simt bine fără el. Pantofii aceștia sunt cei mai înalți pe care îi am. :)) Nu sunt 100% obișnuită cu un asemenea toc, îi simt puțin instabili, dar cu timpul mă voi acomoda.




Sunt exact mărimea mea, doar că eu mai am o altă ciudățenie - nu pot purta pantofi fără dres/ciorăpei. Cum dres nu prea port decât în cazuri excepționale, aleg ciorăpeii - de aceea se văd un pic aici. :D

 Nu simțeam nevoia să adaug un colier, dar am ales acest inel, de pe Oasap. 

Costum : aici
Pantofi : aici
Inel : aici

Ce părere aveți? 


You may also like