One step closer : Studenta ApropoMakeup Academy!

0 Comments
                De când mi-am descoperit pasiunea pentru machiaj și de când am devenit conștientă de faptul că îmi doresc să evoluez în permanență, să mă autodepășesc, să mă dedic trup și suflet acestei activități, am luat în vedere posibilitatea absolvirii unei școli în domeniu. Cu timpul, nu doar că eu simțeam nevoia de a face acest pas, dar și cei din jur ( începând de la prieteni, familie, colegi și până la cliente ) mă sfătuiau că ar fi păcat să nu fac ceva în acest sens, pentru că, după părerea lor, mi-aș irosi talentul.



                Eram clasa a XI-a când m-am hotărât ce școală de makeup vreau să urmez, însă atunci hotărâsem să nu mă grăbesc, ci să aștept să mă mut la București cu facultatea. Toamna trecută eram sigură că voi merge la ApropoMakeup Academy, dar din acel moment și până acum am decis să mă informez mai mult. Prin primăvara acestui an, mă tentau : ApropoMakeup Academy, Școala de machiaj a Ramonei Chiriță, Dalles Go, Christine Valmy, Tudor Vornicu - da, greu de ales. În tot acest timp, m-am informat, am discutat cu foști elevi, cu reprezentanții mai multor școli în parte și, în cele din urmă, tot la ApropoMakeup Academy am decis să mă înscriu. De ce? Pentru că sunt fascinată de tehnicile rusești! Pentru că vreau să aflu tainele machiajului de la Maria Lihacheva! Pentru că mi s-a părut cea mai potrivită alegere pentru mine! Pentru că, dintre toate cele enumerate mai sus, mi-ar fi părut rău doar dacă nu aș fi ales această școală!

                Timp de aproximativ două luni, voi învăța nu doar tehnicile obișnuite de machiaj, ci și cele 4 tehnici rusești : a creionului, a acuarelei, a gelului și a pastelului. Voi avea cursurile în weekend, ceea ce este un avantaj pentru mine deoarece vreau să mă dedic și facultății - acest lucru e un avantaj și pentru cele din alte orașe, care nu au posibilitatea de a veni în București special pentru curs pentru o perioadă foarte mare de timp. Așa, puteți ori să rămâneți în weekend, ori să faceți naveta. Cu toate că am experiență în machiaj, am ales un curs de bază pentru că vreau să îmi consolidez și cunoștințele actuale.

                Așadar, începând cu 25 octombrie voi afla tainele machiajului de la Maria Lihacheva, profesor autorizat,cu o experiență de 10 ani în domeniul învățământului și 8 ani în domeniul machiajului, make-up artist din Rusia ce a introdus pe piața din România tehnica acuarelei și cea a machiajului în creion.

                Fiți pe fază, voi avea nevoie de modele, iar dacă aveți plăcerea de a vă lăsa machiate de mine, m-aș bucura să mă însoțiți la școală! :)


You may also like