O noua pasiune?

0 Comments
               Hei hei! Zilele trecute mi-am descoperit o nouă îndeletnicire, dacă pot să spun așa. Eu niciodată nu puteam să îmi aranjez părul pentru că trebuie să văd absolut tot, iar uneori oglinda nu mă ajuta prea mult, plus că îmi obosesc și mâinile foarte repede, mai ales dacă încerc să îmi fac un spic. În trecut mai cochetasem eu puțin cu părul, în sensul că am învățat să fac simple împletituri, însă zilele trecute chiar am vrut mai mult, așa că manechinul meu a fost de mare ajutor ( pe care, apropo, nu îl cumpărasem în acest scop, ci pentru a face pe el mulaje pentru machiajele FX ) .

Prima coafură pe care am făcut-o este aceasta. Am postat-o pe pagina de Facebook și, spre surprinderea mea, au curs valuri de like-uri și comentarii de apreciere! Am rămas mută de uimire!





Deocamdată sunt încă în etapa de testare;vreau să văd dacă chiar mi se potrivește. Până acum, m-a relaxat, mi-a dat o stare de bine această activitate, la fel ca în cazul machiajelor. Am observat că am răbdare să fac pe altcineva - la fel cum și la machiaj am răbdare să fac pe altcineva, dar nu pe mine. 
În trecut am mai încercat cu unghiile, dar clar asta nu e de mine! Am încercat și modele din ojă, dar și să pun cu gel. Hai, poate prima metodă a mai funcționat, dar la gel nici pe departe! Așa am descoperit că nici nu sunt de acord cu această practică - am văzut cu adevărat cât de mult poate distruge unghiile naturale!

Voi ce părere aveți? Credeți că m-am descurcat pentru început?


You may also like