Jucarii copii - cadouri care ii bucura nespus

0 Comments
           Cui nu-i plac copiii? Sunt atât de scumpi și emană atâta fericire, mai ales dacă sunt toți numai un zâmbet! Recent am aflat că o cunoștință așteaptă un bebe, așa că m-am gândit să caut un cadou pentru ei. Mi-ar plăcea să le ofer jucării sau un cărucior pentru copii, iar pe acest site am găsit o mulțime de produse destinate copilașilor.


           Site-ul este dezvoltat de câțiva părinți care au trecut și ei prin aceste etape și înțeleg nevoia clientului de a găsi ușor și rapid produsul ideal, iar raportul calitate-preț să fie avantajos. Aceștia livrează comenzi în toată țara, prin metoda preferată de dumneavoastră. Aici găsiți orice produs aveți nevoie pentru a decora camera puiuțului dumneavoastră! Îmi place foarte mult faptul că oferta acestora este destul de variată, de diversificată și de aceea sunt sigură că o mulțime de clienți ai magazinului sunt complet satisfăcuți de serviciile acestui magazin! Nu de puține ori am auzit că acest magazin este preferat de mii de părinți, iar dacă tu nu ai comandat încă de la ei, ce mai aștepți? Ca modalități de plată, sunt disponibile plata în numerar, la livrare, plata online cu cardul sau prin ordin de plată.

                Așa cum am menționat la începutul postării, sunt în căutarea unui cadou pentru noul născut! Mai e puțin și mă voi duce și la botezul puiuțului, deci trebuie neapărat să mă gândesc bine la ce ar trebui să îi iau cadou. Este un băiețel, deci va trebui să mă orientez spre articolele potrivite. Dacă ar fi fost mai mare, cu siguranță mă orientam către jucăriile educative - eu le adoram când eram mică! 

                  Pentru vârsta lui am găsit potrivit acest inel muzical - producătorul recomandă ca acest produs să fie folosit de copii cu vârsta de peste 0 luni. Culorile sunt foarte plăcute, pastelate și cu siguranță este haios și adorabil! Dacă ar fi fost vorba despre un copilaș mai mare, m-aș fi orientat către un căluț-balansoar ( vârsta între 1 și 3 ani ) sau către o mașinuță ( vârstă peste 6 ani ) acționată de o telecomandă. Am tot văzut că este o modă ca puiuții să „aibă” mașină și să „iasă la plimbare” cu ea pe pietonale. 
Jucarii copii Bekid

Dacă doriți câteva sfaturi despre cum să alegeți jucării, puteți citi acest articol.

              


You may also like