Review : Pudra Bronzantă N.Y.C. Mosaic

0 Comments
              Hei hei! Pentru că tot ne aflăm în plin sezon estival, iar cu siguranță vreți să obțineți un look radiant, bronzant, am decis să vă vorbesc astăzi despre un produs nelipsit din trusa mea în această perioadă : pudra bronzantă N.Y.C Mosaic 724C All-Over Bronze Glow. 



„* Formata din nuante irizate, pudra de fata bronzanta poate fi adaptata usor nuantei tenului tau. 
* Combinatia perfecta dintre nuante ofera instantaneu tenului o culoare santoasa. 
* Poate fi folosita peste fondul de ten sau peste o baza de machiaj pentru a creea aspectul de ten sanatos, bronzat.”


Este o pudră ideală pentru a obține aspectul de ten sănătos și frumos bronzat, dar și pentru a accentua trăsăturile feței - deci ideală pentru contouring. Prin faptul că e mozaic - formată din mai multe nuanțe, produsul devine ușor unul versatil, potrivit mai multor nuanțe de ten. Dacă stau să mă gândesc și să compar această pudră bronzantă cu nuanța de pudră din trusa pentru contur, realizez că aceasta nu e atât de „dură” precum cealaltă și conferă un aspect, oarecum, mai natural și mai firesc când subliniez umbrele feței. De asemenea, nuanțele sunt MATE, deci potrivite pentru contur. Nu este recomandat să realizăm conturul feței cu nuanțe sidefate/satinate!


Un alt lucru care îmi place este faptul că produsul este destul de mare și se consumă greu, pentru că este nevoie de o cantitate mică pentru a ne machia. Acest lucru se datorează și faptului că nuanțele sunt destul de intense. 

De remarcat este și faptul că nu este un produs exagerat de prăfos. Se aplică ușor și se poate lucra bine cu pudra. Rezistența este, de asemenea, bună. Nu în ultimul rând, prețul este foarte mic! Ce altceva să îmi mai doresc?

Am folosit-o aici :







Preț : 19 lei
Puteți cumpăra acest produs de pe ProduseCosmetice.ro, însă din păcate nu mai este în stoc momentan.

Ați încerca această pudră?
Ce părere aveți despre ultimul machiaj?



You may also like