Review : Produse de machiaj de la BornPrettyStore

0 Comments
             Hei hei! De mult v-am arătat un machiaj intens, cu albastru, la care am făcut și un tutorial video și v-am promis atunci că revin cu articole despre produsele folosite. Deja v-am vorbit despre câteva, iar acum urmează să vă vorbesc despre cele primite de la Born Pretty Store. Am primit de la aceștia un creion ( despre care am scris aici ) , un fard pulbere sidefat prevăzut cu 3 pensulici și un set de gene false. După cum probabil v-ați dat seama, vă voi vorbi despre fardul pulbere și setul de gene false.

             Fardul de pleoape pulbere este preferatul meu! Este satinat, foarte fin și se aplică extrem de ușor! Ambalajul este simplu și rezistent. Îmi place faptul că nu are particule foarte mari de sclipici și conferă un aspect plăcut, un luciu subtil. Îl puteți aplica fie peste o bază pentru farduri pulbere/glitter, fie ca atare. Nu este nevoie să fie aplicat într-o cantitate mare. Fardul are și 3 pensule plate de aceeași mărime cu care puteți aplica fardul pulbere, însă mie îmi place să îl aplic cu o pensulă pufoasă atunci când nu îl aplic peste o bază specială. Cu rezistența nu am avut probleme. Nu în ultimul rând, prețul este foarte avantajos : doar $3,49 ! 
 






Îl găsiți aici.

                     Mai departe voi vorbi despre genele false. Pachețelul conține 5 perechi de gene false dese, cu fire mai lungi în colțul exterior.Nu am fotografiat și cutiuța, însă e foarte frumos decorată! Genele nu sunt prevăzute cu adeziv. La prima vedere, mi s-au părut ok, mai ales pentru că sunt în această formă. Eu ador genele cu fire mai lungi și mai bogate în exterior. Din păcate, însă, banda este foarte rigidă și se aplică foarte greu - mai exact, nu se lipesc bine la colțuri. În plus, banda mi se pare mult prea groasă și greoaie, ceea ce face ca genele să fie incomode. Da, știam că sunt din păr artificial, dar am mai folosit gene confecționate din acest material și erau foarte bune, foarte comode și nu confereau un aspect fals, ieftin. Din păcate, nu am cum să recomand aceste gene, nu îmi plac deloc. 





Genele costă $6,65 și le găsiți aici


PS : Dacă folosiți codul BUCURH10 când plasați o comandă pe BornPrettyStore, veți obține o reducere de 10% !

Ați folosit vreunul dintre produsele de mai sus? Ce părere aveți despre ele?



You may also like