Review : Blush cremos Maybelline Dream Touch

0 Comments
              Hei hei! Am pregătit un nou review pentru voi, fete dragi! De data aceasta, vă prezint un blush cremos - este pentru prima dată când încerc un astfel de produs, cu toate că îmi doream de mult timp să fac acest lucru. Citiți mai departe pentru a afla părerea mea despre blush-ul cremă Maybelline Dream Touch pe care îl am de pe ProduseCosmetice.ro .



„Blush Cremos Maybelline Dream Touch - 02 Apricot
* Maybelline ne ofera un blush cremos care se foloseste usor si ofera un look natural;
* Un fard de obraz precum frisca, moale si delicios;
* Se aplica cu varful degetelor si se intinde bine in pometi pana la tample;
* Pentru o intensitate mai mare, se aplica o cantitate mai mare.”

În primul rând, îmi place ambalajul - este solid, rezistent, deci nu se va distruge dacă îmi scapă din mână, fapt ce mi se întâmplă uneori, când sunt prea stresată/obosită. :))


Nuanța este destul de pigmentată și o consider versatilă. Produsul se poate aplica atât cu degetele, cât și cu pensula. Cu degetele am impresia că nu am foarte mare control asupra cantității de produs aplicată și nici asupra intensității - când îl aplic cu degetele trebuie să insist dacă vreau ceva mai intens, dar dacă vreau ceva foarte discret, este metoda ideală de aplicare! Prin contrast, cu pensula avem mai mare control și este mai igienic! 


Produsul se aplică destul de ușor, indiferent de metoda aleasă. Cât despre rezistență, nu îl pot compara cu un blush pudră, pentru că aici intervine diferența dintre cele două texturi. Însă, pentru un blush cremos, rezistă destul de ok fără a fi fixat cu un produs pulbere/fixativ. Totuși, dacă vreți să fiți sigure că nu „fuge” de pe pomeți, recomand fixarea acestuia, fie cu fixativ, fie cu o pudră/blush pudră în aceeași nuanță.


Fiind un produs cremos, nu încarcă deloc tenul, ceea ce este un mare plus! De aceea, astfel de produse sunt recomandate tenului matur, dar asta nu înseamnă că pentru noi nu sunt minunate!



L-am folosit aici :





Gramaj : 7,5 gr
Valabilitate : 12 luni de la deschidere
Preț : 29 lei ( la reducere, de la 38 lei )
Nuanța deținută de mine : 02 - Apricot
Îl puteți achiziționa de pe ProduseCosmetice.

Ce părere aveți? Ați folosi acest blush ? 



You may also like