Review : Artdeco Camouflage acoperire make-up

0 Comments
                 Hei hei! Nu cred că mai este un secret faptul că de curând am început să folosesc produse de la firma nemțească Artdeco. Dacă mi-ați urmărit activitatea, ați observat că am vorbit despre câteva produse Artdeco din colecția mea, iar până acum nu am fost dezamăgită. În cazul în care nu știați, Artdeco este o firmă celebră ce a avut diverse colaborări cu mai multe celebrități de-a lungul timpului,precum Dita von Teese. Pe lângă acest lucru, producătorii nu sunt de acord cu testarea produselor pe animale, în consecință nici nu recurg la astfel de metode, ceea ce pe mine mă încântă. Trecând peste aceste aspecte, astăzi vreau să vă vorbesc despre un produs pentru camuflarea imperfecțiunilor care mi-a întrecut orice așteptare; este vorba de Camouflage Cream!



„Cremă pentru camuflaj rezistentă la apă, potrivită pentru orice tip de ten și recomandată pentru acoperirea venelor roșii, pete de pigmentație, semne din naștere, tatuaje și altele.

Crema pentru camuflaj acoperă imperfecțiunile tenului perfect și este ideal pentru ocazii speciale, precum machiajul de mireasă sau cel pentru fotografii/ședințe foto. Toate nuanțele pot fi combinate între ele, realizându-se astfel potrivirea exactă a nuanței produsului cu a tenului. Crema pentru camuflaj de la Artdeco este, de asemenea, și un produs rezistent la apă și temperaturi ridicate, făcând față chiar și temperaturilor foarte mari. Puterea de acoperire poate fi mică sau mare, în funcție de modul de aplicare și cantitatea de produs. Corectorul devine rezistent la apă după ce este fixat cu pudră. Nu în ultimul rând, este practic pentru că această cremă pentru camuflaj are nuanțele disponibile în ambalaje separate, pot fi alăturate în paletele magnetice altor produse ( farduri, blush-uri, rujuri, etc ), iar o dată consumate, ambalajele pot fi înlocuite de altele noi.”


Este un produs foarte bun, care mi-a întrecut orice așteptare. 
În primul rând, acest produs, la fel ca și celelalte deținute de mine, are un ambalaj simplu, cu un magnet aplicat pentru a ne permite să îl includem în propria noastră paletă magnetică. Mie îmi plac foarte mult produsele ambalate astfel pentru că mi-am putut crea propria paletă cu produsele favorite.

Ambalajul este destul de mare, deci cantitatea de produs conținută este mai mult decât suficientă. Mai mult decât atât, produsul nu se consumă repede, deci ne va fi „alături” pentru o perioadă mai mare de timp în lupta pentru camuflarea imperfecțiunilor.


Eu dețin nuanța Natural Apricot, 492.18, care este o nuanță versatilă, potrivită pentru mai multe nuanțe de ten. Pe site-ul Aoro sunt disponibile 14 nuanțe și cu siguranță veți găsi nu doar una potrivită nuanței tenului tău, dar și nuanțe ideale pentru realizarea conturului, nuanțe pentru camuflarea cearcănelor, a petelor vineții, a petelor de roșeață, și lista poate continua. 


Acest corector de la Artdeco are o putere de acoperire foarte mare, pe care aș putea să o compar chiar cu aceea a corectorului Full Cover de la Make up For Ever. Cu toate acestea, puterea de acoperire a produsului poate fi controlată oarecum prin faptul că dacă aplicați foarte puțin produs ( așa cum am procedat la prima utilizare ) , puterea de acoperire este mică, iar rezultatul este foarte natural și insesizabil. Prin contrast, dacă aplicați mai mult produs, puterea de acoperire este foarte mare și puteți camufla fără probleme cearcăne proeminente, pete și altele. Și în acest caz, rezultatul va fi cel așteptat, adică nu veți avea tenul încărcat și va părea natural. În descrierea oficială este menționat faptul că am putea camufla cu acest corector chiar și semne din naștere sau tatuaje, însă ca să fiu sinceră nu am încercat să fac asta. Probabil voi încerca să camuflez tatuajul mamei și, dacă o voi face, vă voi arăta și vouă rezultatul.

Pentru a putea controla cantitatea de produs, eu vă recomand să aplicați produsul cu pensula, și nu cu degetele, mai ales că este mult mai igienic așa. După ce îl aplicați, luați o pensulă pufoasă și începeți să estompați produsul, iar apoi va fi necesar să îl fixați cu pudră. După ce îl fixați cu pudră, dacă credeți că mai este necesar să vă camuflați imperfecțiunile, puteți repeta acest pas, însă fixați cu pudră între aplicări pentru a nu părea prea cakey și inestetic după aceea!


La capitolul rezistență, produsul face față cu brio! Cu toată căldura din această perioadă, produsul a rezistat destul de bine câteva ore. În orice caz, trebuie să menționez faptul că folosesc primer înainte să aplic corectorul, îl fixez cu pudră, iar la finalul machiajului folosesc spray pentru fixarea machiajului. 

Un alt aspect care îmi place? În ciuda tuturor calităților enunțate mai sus, vă așteptați cu siguranță să fie foarte scump. Ei bine, nu este așa! Chiar dacă este un produs bun, prețul este foarte mic, deci raportul calitate-preț este excelent și nu cred că poate fi întrecut de alt produs la acest aspect! La o cantitate de 4,5 g, această cremă de camuflaj costă 35 de lei. Spuneți și voi acum, nu e super?

Modul de aplicare ( așa cum sugerează producătorii ) :

După ce ați hidratat bine zona cu imperfecțiuni, luați o mică cantitate din această cremă pentru camuflaj cu o spatulă, apoi amestecați cu altă nuanță dacă este cazul pe podul palmei sau pe plăcuța metalică. Aplicați apoi produsul cu mișcări ușoare, utilizând ori un burețel ori o pensulă, și estompați-l pe margini. 

Pentru a camufla petele de roșeață, precum coșuri, cuperoză sau cicatrici, folosiți nuanța 1.  Numărul 2 sau 8 este ideal pentru a acoperi petele de pigmentație și zonele albăstrii.

Pentru a vă asigura că nuanța este potrivită cu cea a tenului tău, întotdeauna testați pe o mică porțiune pe față, precum obraji sau maxilar.

Am folosit acest produs aici :





Ingrediente :

Nuanța deținută de mine : 492.18 Natural Apricot
Cantitate : 4,5 g
Preț : 35 lei
Găsiți Artdeco Camouflage acoperire make-up pe site-ul Aoro.

Ce părere aveți? Ați folosit acest produs? Dacă nu, v-ar plăcea să o faceți?
Eu vi-l recomand, chiar se merită să îl achiziționați, mai ales că prețul este mic.





You may also like