My Birthday Party Outfit!

0 Comments
             Hei hei! A trecut ceva timp de la ziua mea de naștere, însă abia acum mi-am amintit că nu v-am prezentat ținuta de la ziua mea de naștere! În acea zi, m-am decis destul de greu în privința ținutei, deoarece mai aveam disponibilă o ținută pe care nu o purtasem niciodată ( veți vedea curând despre ce altă ținută vorbesc ) . În cele din urmă, am hotărât că aceasta este mai tinerească, mai jucăușă și mai potrivită pentru ultima aniversare cu prefixul ”1” ! 


Colierul îl am de pe Oasap, este superb și îl port de fiecare dată când am ocazia!

Fustița este tot de pe Oasap și îmi place că este vaporoasă.

Cât despre top, este scurt, îți lasă buricul la vedere, însă mie nu prea îmi place să îl port așa și aleg să îl combin cu haine cu talie înaltă. Conferă un aer ușor elegant datorită dantelei cu care este decorat, dar jucăuș prin lungime. Îl am de pe Romwe.

Nu în ultimul rând, sandalele acestea sunt favoritele mele! Sunt foarte comode, iar pietricelele îți iau ochii! 
Le port zilnic! 



Top : Romwe
Fustă : Oasap
Sandale : Romwe
Colier : Oasap
Inele : C&A

Ce părere aveți? 



You may also like