Firme dezinsectie Pitesti

0 Comments
            Hei hei! Cu siguranță și voi iubiți vara la fel de mult ca și mine! Eu iubesc soarele, iubesc vremea călduroasă - ba chiar prefer o zi caniculară în locul unei zile geroase de iarnă. Cu toate acestea, un singur lucru nu îmi place absolut deloc, și anume faptul că suntem invadați de insecte în acest sezon. Poate nu aș fi fost atât de revoltată și scârbită de țânțari dacă în orașul meu se luau măsuri cu adevărat potrivite și mult mai eficiente pentru a scăpa de aceștia. La fel și în cazul căpușelor : mi-ar fi făcut o mare plăcere să merg la pădure de 1 Mai dacă nu aș fi avut teama de a fi ciupită și de aceste insecte pentru că nimeni nu ia măsuri. Nu aveți idee cât de ciupită sunt pe picioare doar pentru că am coborât pentru scurt timp în fața blocului și am stat puțin pe bancă. Săracul, nici Autan nu mai face față și tot mă trezesc cu câte o bubă de toată „frumusețea” . Sper că la voi nu este așa! Până acum, dacă voiam un loc unde să mă refugiez și să scap de toți țânțarii aceștia nesuferiți, plecam la țară și mă relaxam acolo! Ei bine, aș fi procedat și acum exact la fel dacă nu ar fi ajuns și pe acolo insectele astea care nu se opresc din ciupit.

            Dacă aveți nevoie de toate resursele pentru a combate dăunătorii, Ab Pest din Pitești vă stă la dispoziție! Este o firmă ce are personal format din oameni tineri. Experiența lor acumulată de-a lungul timpului îi recomandă pentru a satisface dorințele clienților acestora, indiferent că este vorba de instituții publice, agenți economici sau persoane fizice. Un aspect foarte important este acela că toate substanțele folosite de firma acestora sunt aprobate de Ministerul Sănătății.

             Ab Pest oferă clienților lor următoarele servicii : deratizare ( complexul de mijloace și măsuri aplicate de factori specializați în combaterea rozătoarelor dintr-o locație ) , dezinfecție ( una dintre cele mai importante operațiuni din complexul măsurilor de prevenire și combatere a bolilor infecțioase și parazitare ), dezinsecție ( complexul de mijloace și măsuri aplicate pentru combaterea insectelor care transmit boli oamenilor și animalelor ) , tratamente fitosanitare.

Dezinsectie Pitesti



You may also like